Avatar billede dellevela Nybegynder
04. juni 2003 - 18:59 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

jakoba vs eagleeye

så er eagleeye tæt på jakoba men hvem er bedst til it?

skriv hvad i synes om personerne!
Avatar billede dellevela Nybegynder
04. juni 2003 - 19:00 #1
ups forkerte kategori
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:01 #2
Jeg kender ikke eagleeye, men jeg ved at jakoba har styr på sit kram og ved hvad han taler om, når han taler :)
Avatar billede dellevela Nybegynder
04. juni 2003 - 19:02 #3
giver dig ret men han er ikke så meget på meger siden at eagleeye har halet så meget ind
Avatar billede vedelsby Nybegynder
04. juni 2003 - 19:02 #4
Respekt til begge for deres enorme engagement!
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juni 2003 - 19:03 #5
ov ja, de ligger sgu tæt. Du kan da ikke blive væltet af tronen jakoba ! :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
04. juni 2003 - 19:03 #6
øhm...statlujere! :)
j/k
syns jakoba er arrogant....kender ik eagleeye
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 19:04 #7
jakoba er guld i forklædning......
eagleeye kender jeg ikk en skiiiii til
Avatar billede dellevela Nybegynder
04. juni 2003 - 19:06 #8
ok men hvem ved mest?
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:06 #9
master_nemo: Hvis du synes jakoba er arrogant, så har du en underlig tankegang ... arrogant ville nok være det sidste ord jeg ville bruge i forbindelse med jakoba ..
Avatar billede donwang Nybegynder
04. juni 2003 - 19:07 #10
Hvorfor tror du vi har en "top 10" på eksperten..?
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:07 #11
dellevela: Det kan man ikke svare på ... de er sikkert lige dygtige, måske på forskellige områder, men stadig.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 19:07 #12
men hvad fanden har det her spørgsmål med noget som helst at gøre?
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juni 2003 - 19:08 #13
Helt ærligt, hvad bilder i jer ind at starte en sådan diskussion?
Avatar billede mat Nybegynder
04. juni 2003 - 19:09 #14
toplisten lyver, det er MIG der er bedst til IT..ja det er, jeg kan alle de smarte buzzwords, se selv:

IT, WAP, CMS, Informations Teknologi, IT og..og..og IT....og WAP...og flash...

MUHARHARHAR...tag den ;)

mvh mat
(respekt til begge de herrer)
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:09 #15
fromsej: ?
Avatar billede dennism Nybegynder
04. juni 2003 - 19:09 #16
Jeg synes det er forkert at diskutere, hvem af dem der er mest ekspert.. For efter min mening, så er de begge to knivskarpe, og står tit klar med et rigtigt og hurtigt svar.
Lige som "vedelsby" siger, så respekt til dem begge. Jeg synes det er rart, at de ofrer meget tid på at hjælpe andre "eksperter" i nød.

Jeg har selv prøvet at være meget aktiv i omkring en måned, hvor jeg endte som nr. 26 for den pågældende måned (udfra tjente point). Jeg mistede hurtigt lysten til at sidde og hjælpe folk konstant, bl.a. fordi jeg havde andre ting at se til.
Men som sagt, så vil jeg gerne give et kæmpe klap på skulderen til dem begge!
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:11 #17
Jeg har også selv været højt oppe (#3 peakede jeg på) ... men det kræver ligeså meget viden som det kræver TID ... jeg brugte ufatteligt lang tid på Eksperten dengang ...
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juni 2003 - 19:11 #18
Det jeg ikke kan lide er ord som arrogant osv. i det hele taget synes jeg det er et underligt emne at diskutere.
Folk har ikke en topplacering på E!, hvis de ikke har gjort sig fortjent til den!
Avatar billede dellevela Nybegynder
04. juni 2003 - 19:13 #19
ok jeg lukker spg så! tak for de ting i sagde
Avatar billede donwang Nybegynder
04. juni 2003 - 19:16 #20
Nu var det alså dengang i eksperten barndom, at man kunne score op til 2000 point for at svare på et spørgsmål... Grænsen for point blev pludselig sat til 200 point, og top 10èn har stortset ikke ændret sig siden...
Avatar billede al1407 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:18 #21
donwang: Njoo .. når man som mig ikke har net derhjemme, og kun besøger Eksperten måske en gang hver måned eller sårn (used to) .. så kan man godt se ændringerne :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juni 2003 - 19:20 #22
Man kan jo også se så'n på det at jakoba har svaret på 4.423 spørgsmål,
hvor eagleeye "kun" har svaret på 2.970.
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. juni 2003 - 19:25 #23
Man kunne også spørge hvem af dem har mindst liv ;)

ahh det sku fedt nok. Syntes bare at tråden generalt er for plat. Det viser vel ikke så meget når det kommer til stykke.

Jeg ligger nr. 1 i 3d kategorien feks men jeg er da den der langt fra ved mest om 3d her på eksperten.
Avatar billede janomel Nybegynder
04. juni 2003 - 19:30 #24
fromsej>> Du  har ret. Man kan ikke diskutere hvem der er Bedst til disse emner områdere er forstore. De er dejligt at så mange vil hjælpe med gode svar.

Men til sammen er vi gode. Hvad den ene ik ved, ved den anden? Eller hvad
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juni 2003 - 19:32 #25
Janomel>>Det er det der gør Eksperten til et fremragende sted at få og give hjælp.
Der er altid en der ved det.*S*