Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
30. november 2000 - 21:19 Der er 7 kommentarer

Programmer installeret i 98

Jeg har lige installeret 2000 pro. Nu er det bare, at jeg ikke kan starte de programmer jeg lagde ind i 98 (microsoft office). Jeg har stadig 98 og der virker det fint, men jeg vil gerne have det til at virke i 2000 også.
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. november 2000 - 21:22 #1
instaler dem igen
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
30. november 2000 - 21:25 #2
ikke andre metoder. Hvis man så instalerer dem igen, virker de så i 98?
Avatar billede janbangm Nybegynder
30. november 2000 - 21:39 #3
Du er nød til at installere dem begge steder.
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. november 2000 - 21:40 #4
ja det gør de men det har noget med at gøre at de ikke ligger i registreringsdatabasen når du ikke har instaleret dem i 2000, men du skal bare instalere dem det samme sted som de ligger i forvejen.
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
30. november 2000 - 22:43 #5
Kan man ikke bare lave en reg-fil og så køre den i 2000, der så løser problemet. Jeg ville godt give mange point for en. Det er lidt bøvlet at skule instalere den igen.
Avatar billede franksim Nybegynder
01. december 2000 - 00:39 #6
lav en kopie af din Win98 installation med ghost. Som backup. Opgrader til 2000 med en Upgrade version, Og kopier backupen ind med win98 på en særskildt Harddisk eller Patition.

Så virker det.

Det med reg filen er jeg ikke sikkert kommer til at virke 100% da den laver backup af alt. men ja prøv.
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. december 2000 - 10:40 #7
karl> Man kunne godt lave saadan en .reg fil, men det ville tage lang tid, da Office laver MANGE aendringer!

Men hvorfor er det et problem at installere Office igen?