Avatar billede tax Nybegynder
04. juni 2003 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trace vindue plastres til

Jeg arbejder i vc++ hvor jeg bruger trace til at debugge.

Problemet er at mit debugvindue bliver spammet med følgende hvergang jeg kompilerer og det lader til at undertrykke mine trace kald.

det ser således ud:

Loaded 'ntdll.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded symbols for 'C:\WINDOWS\system32\MFC42D.DLL'
Loaded symbols for 'C:\WINDOWS\system32\MSVCRTD.DLL'
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\gdi32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\user32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\advapi32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\rpcrt4.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\winmm.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\glu32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\ddraw.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\dciman32.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\mfc42loc.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\serwvdrv.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\umdmxfrm.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\msctf.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\dinput.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\hid.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\setupapi.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\atioglxx.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\mcd32.dll', no matching symbolic information found.
Avatar billede tam Nybegynder
05. juni 2003 - 00:27 #1
Det er fordi din debugger skriver hvilke moduler dit program loader.
Normalt kommer denne information inden nogle af dine TRACE's, så disse burde komme efter at dit program har loaded alle de moduler det nu skal, og der ikke længere bliver skrevet noget...

Det er i øvrigt ikke spam, det er absolut nyttige oplysninger ;)
Avatar billede tax Nybegynder
05. juni 2003 - 00:53 #2
Kan man fjerne dem?
Avatar billede tam Nybegynder
05. juni 2003 - 00:57 #3
Nej, ikke så vidt jeg ved...