Avatar billede esquimal Nybegynder
03. juni 2003 - 22:48 Der er 5 kommentarer

Usynlig Opdatering af iframe

Hej alle eksperter

Jeg sidder og roder lidt med nogle iframes. Mit spørgsmål går på hvordan man kan opdatere en iframe uden at browseren viser det.
Altså uden at status baren viser en opdatering og Windows spiller den her Start navigation "klik" lyd (hvis man har det slået til).
Jeg har prøvet mig lidt frem med at putte det i en rigtig frame for sig selv men det hjælper ikke noget.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. juni 2003 - 22:49 #1
du skal refreshe det dokument du viser i din iframe, og det gør du i koden for det dokument
Avatar billede esquimal Nybegynder
03. juni 2003 - 22:52 #2
Det gør jeg også. Jeg har en onload der submitter en form i dokumentet i iframen, men browserens status bar viser stadig reloaden.
Avatar billede esquimal Nybegynder
03. juni 2003 - 22:54 #3
Er det fordi det er et form submit, eller gør det nogen forskel?
Avatar billede roenving Novice
04. juni 2003 - 01:29 #4
-- har ikke selv arbejdet med det, men jeg har li'e set et par spm eller hundrede om det (op mod serverscripts) -- jeg tror det er en indstilling i brugerens browser ;-|
Avatar billede tsunami Nybegynder
12. juni 2003 - 15:18 #5
har vist læst lidt om document.refresh(true) skulle fjerne lyden men ved det ikke... det med at den loader siden i bunden kan jeg nok ikke se at du kan gøre så meget andet ved end at åbne din application i et nyt vindue og køre det uden bundlinie.... jeg tror ikke det er muligt at fjerne den på andre måder