Avatar billede lille_lars Nybegynder
03. juni 2003 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ildelugtende bundkort

Hej Eksperten er ny herinde

Kom til at brande et bundkort af, og det lugtede....

Er skolelærer, og på skolen har vi en uge om dufte og lugte.

Et spørgsmål som ikke hører så meget hjemme her er..hvordan kan man lave en væske som lugter lige så slem som et brandt bundkort.

(Ligesom en stinkbombe, eller lugten af smørsyre)

Lars
Avatar billede lille_lars Nybegynder
03. juni 2003 - 20:03 #1
hvis i ikke vil sige det offenligt kan i sende en mail til lille_lars_msu@yahoo.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 20:09 #2
velkommen til...håber du ikke er en engangsbruger :-). Venligst luk dette spørgsmål og opret det i diverse --> fri debat.

Du lukker ved at lægge et svar selv og acceptere det.

Du kan ligeså godt lære, det er vigtigt med korrekt kategori-valg ;-)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
03. juni 2003 - 20:12 #3
det er ikke sundt at lugte til (en advarsel)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
03. juni 2003 - 20:13 #4
afvis lige mit svar
Avatar billede lille_lars Nybegynder
03. juni 2003 - 20:17 #5
ok
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2003 - 20:26 #6
det er sikkert Fenol, det lugter grimt og er giftigt at indånde.