Avatar billede doggy82 Praktikant
03. juni 2003 - 19:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Loade to html-sider i hver deres iframe ved klik på ét link ?

Hvordan er det nu man gør det ?

forside.htm skal loade i "mainframe"
forside-menu.htm skal loade i "leftframe"

o_O
Avatar billede schaefner Juniormester
03. juni 2003 - 19:32 #1
Avatar billede im-scum Nybegynder
03. juni 2003 - 19:42 #2
Her er et exempel...

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>

<head>
<title>My ZitE</title>

</head>
<frameset rows="69,*" frameborder="0" border=0 framespacing="0" onload="loca=1;">
  <frame name="banner" src="" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="No" frameborder="0" noresize framespacing="0" target="indhold">
  <frameset cols="197,*" framespacing="0" frameborder="0" border="0">
    <frame src="" name="indhold" id="indhold" frameborder="0" scrolling="No" noresize marginwidth="0" marginheight="0" FRAMESPACING="0" target="hovedramme">
    <frame src="" name="hovedramme" id="hovedramme" frameborder="0" scrolling="Auto" noresize marginwidth="0" marginheight="0">
  </frameset>
  <noframes>
  <body>

  <p>Din computer understøtter ikke frames. Hent en nyere browser. / Your computer does not support frames. Download a newer browser at www.microsoft.com</p>
  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. juni 2003 - 19:44 #3
schaefner >> Tak - det var jo let :-)
im-scum >> What ?!?