Avatar billede scorpio_5250 Nybegynder
30. november 2000 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tiberian Sun / mouse

Når jeg vil installere Tiberian Sun (originalt selvfølgelig !!!), så melder dyret om en \"windows version check; unable to load mouse\".

Hvad kan jeg gøre ved denne fejlmeddelse ???

Jeg kører MS Me, og har prøvet med både en PS/2 Logitech mouseman og med en USB iFeel Mouseman. Begge mus ser fine ud i \"egenskaber for system\" ...
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. november 2000 - 17:13 #1
prøv at installere de drivere der følger med musen!
Avatar billede __dalle Nybegynder
03. december 2000 - 16:03 #2
Jeg har haft ligende problemer med musedrivere - dog skal helt tilbage til C & C første dage - jeg måtte installere en helt anden driver end den der var tiltænkt den mus jeg havde dengang - og det var kun i C&C det gik galt.
Prøv evt. at finde en alternativ musedriver (andet mærke) : surt at skulle gøre det .. men´hvilke lidelser vil man ikke gerne udsættes for, for bare at kunne spille sine spil.
Avatar billede ravn1 Nybegynder
06. december 2000 - 14:42 #3
Jeg havde samme problem med ME og Red alert2. det løste jeg ved at installere min driver til Min Logitech trådløse mus!(istedet for win driveren)
Ellers kan du prøve at hente en nyere driver på logitechs hjemmeside.
Avatar billede scorpio_5250 Nybegynder
06. december 2000 - 20:06 #4
Problemet er nu løst; jeg startede maskinen UDEN nogen mus isat. Installerede spillet med keyboard. Derefter ingen problemer ...