Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 15:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

funktion

Er der ikke en der kan lave en funktion til mig, som tager det der står mellem <a href=\" og \"
Og lægger det ind i en txt-fil?
Avatar billede fico Nybegynder
30. november 2000 - 15:58 #1
Og mere spicifikt !
Du ved vel selv hvad du skriver imellem <a href=\" og \" ?
Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 16:03 #2
Jo på min egen side men ikke på andres
Avatar billede halnet Nybegynder
30. november 2000 - 16:15 #3
Jeg tror du skal bruge ekspertens søger, da der næppe er nogen der vil lave det fra bunden for 30 point ;o)

- Anders
Avatar billede rasher Nybegynder
30. november 2000 - 16:15 #4
Du kan jo prøve selv først.

Der er større chance for at få hjælp hvis du selv har gjort et forsøg først. (medmindre du har tænkt dig at bruge penge på det :o).
Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 16:17 #5
rasher --> Ja det kunne jeg jo godt, men jeg kan ikke finde ud af at lave en funktion!!!
Avatar billede rasher Nybegynder
30. november 2000 - 16:22 #6
simit: http://www.php.net/manual/functions.php .. og resten af manualen også :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. november 2000 - 16:30 #7
Betingelsen for at hjælpe dig, er at forstå hvad du mener. Kan du ikke komme
med nogle eksempler (for jeg forstår det ikke).
Avatar billede halnet Nybegynder
30. november 2000 - 16:33 #8
Jeg tror simit vil lave en \"robot\" der snupper webadresser fra andre sider...

- Anders
Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 16:50 #9
halnet --> korrekt!
Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 16:52 #10
erikjacobsen --> Jeg vil angive en adresse på en side og så vil jeg tage alle dens url adresser (Det der står mellem <a href=\" og \">
Avatar billede simit Nybegynder
30. november 2000 - 23:36 #11
Der er ingen der kan lave sådan en funktion!!! :o(