Avatar billede crapshot Nybegynder
03. juni 2003 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Router skal jeg købe?

Hvis jeg skal have en god router til en 600-800 kroner, hvilken en skal jeg så købe?
Jeg har kigget på en LevelOne FBR1403TX. Er den god eller kan i foreslå noget bedre?
Avatar billede tumben Novice
03. juni 2003 - 11:07 #1
hallo..den ser da god ud..ude jeg er total expert..jeg leder selv efter en god router ..har DU fundet et sted hvor du ville kunne købe den ??????? (jeg havde kig på en draytek...men firmaet svarer ikke på mails /tlf  click-it.dk)
Avatar billede kadann Nybegynder
03. juni 2003 - 14:35 #2
Mærker som D-Link, Linksys, Cisco og 3Com plejer man ikke at gå helt galt i byen med.. Hvis du går ind på edbpriser.dk -> Netværk -> Net-Router og indtast din maxpris, så har du lidt at vælge imellem.

Jeg har selv en D-Link 604, som jeg er ganske tilfreds med og jeg kender del der kører på D-Link og Linksys, som også er ganske tilfredse.
Avatar billede crapshot Nybegynder
03. juni 2003 - 18:33 #3
Kan du konfigurere din D-Link router ved at skrive din IP i din browser. Jeg skal nemlig have en router hvor det er muligt at åbne porte.
Avatar billede kadann Nybegynder
03. juni 2003 - 19:49 #4
jeg skriver bare:

i min browser, så kommer der et lille vindue op, hvor jeg skal indtaste brugernavn og adgangskode.. logger ind, og så er resten en grafisk brugerflade, hvor det er ret nemt at gå til.
Avatar billede crapshot Nybegynder
03. juni 2003 - 22:03 #5
Har du prøvet at åbne porte?