Avatar billede skaft Nybegynder
02. juni 2003 - 22:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

forum_svar via index.php

Jeg har lavet et forum via en tuturial jeg fandt. Resultatet ser foreløbigt sådan ud: www.clangangsta.1go.dk (Klik på forum og se dig omkring). Men som I ser, når man trykker på fx tråden "woohoo" så åbner den et nyt, hvidt vindue. Det er problemet.

Ligesom forum.php vil jeg gerne have at den kører gennem min index fil. Jeg benytter mig nemlig af include filer, så jeg har en index hvor jeg så i den td hvor "tingene sker" skriver en if-variabel. Til forum ser den fx sådan ud:

if($_GET['display'] == forum)
{
include "forum.php";
}

Og linket til forum ser så sådan ud:

<A HREF="?display=forum" TARGET="_self" span class = "menu">Forum</A>

Det samme ønsker jeg at der skal være med forum_svar.php , men se fx når man trykker på "woohoo"-tråden. I urlbaren står der:

http://www.clangangsta.1go.dk/forum_svar.php?nr=0

altså kan jeg sige mig selv at min if-variabel skal være noget med include "forum_svar.php?...

Men altså. Problemet er nu:
Hvordan skal jeg fortælle hvilket nummer den automatisk skal skrive efter nr= ?

Mine src-coder er:
www.clangangsta.1go.dk/forum_svar.phps
www.clangangsta.1go.dk/forum.phps
www.clangangsta.1go.dk/index.phps

NB: ved godt at jeg har haft oprettet spørgsmålet her før, men åbentbart var gevinsten for et rigtigt svar for lavt. Har nu sat det til max i håbet om at folk vil tage sig sammen ;) :)

:)
Avatar billede avminarm Juniormester
03. juni 2003 - 11:38 #1
hmm - det virker da fint?
Avatar billede skaft Nybegynder
03. juni 2003 - 17:06 #2
Ja, jeg har fået det fixet :)
Avatar billede avminarm Juniormester
04. juni 2003 - 08:56 #3
så skal sprg vel lukkes?
Avatar billede skaft Nybegynder
04. juni 2003 - 10:29 #4
Ja sry, vidste ikke hvordan man lukkede en tråd. Den blir lukket nu.
Avatar billede skaft Nybegynder
04. juni 2003 - 10:33 #5
Ok hvordan sulan sletter jeg den??? det link der blev mig tilsendt virker hat! :(
Avatar billede avminarm Juniormester
04. juni 2003 - 10:37 #6
læg et svar selv og accepter dit eget svar ;o)
Avatar billede skaft Nybegynder
04. juni 2003 - 15:45 #7
tag ind til byen og få noget fisse Shaft.

;o)