Avatar billede dragen Nybegynder
02. juni 2003 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SETI og BOINC - nyt site søger designer(e) og andre er velkomne

Nogen der kender SETI? (Search for Extraterrestrial Intelligence)
De har lavet (og udvikler stadig) et nyt system der kaldes BOINC. Dette nye system kan både bruges til at finde liv i rummet (SETI-II), søge efter sorte huller og pulsarer (AstroPulse) og, efterhånden som der laves programmer til det, alle mulige andre ting (Finde kur til SARS, kræft etc.)

Jeg står for den danske oversættelse af BOINC og ejer desuden domænet www.boinc.dk
I løbet af kort tid vil der blive åbnet op for den officielle udgave af BOINC (som i øjeblikket er i BETA).

Her kommer så opgaven:
Er der en/nogen, (Helst med interesse i SETI og de kommende/nuværende projekter) som vil lave et design til www.boinc.dk ?
Der er i øjeblikket en side oppe, men regner ikke med at den skal blive der særligt længe.
Med design menes: Et rent grafisk design, der evt. af samme person (eller en anden) laves om til HTML.

Siden omfatter i øjeblikket:
- Nyhedsside
- Forum
Men vil også komme til at omfatte statistik for brugere og for det danske BOINC-hold (som f.eks. http://www.boinc.dk/auto.php?astro_user=428 )
Det er selvfølgelig fint hvis du/I også vil hjælpe med dette, bare er interesserede i at komme med på holdet eller interesserede i det hele taget.

Angående points, så skal det være noget du/I selv vil, og helst ikke noget gør for pointenes skyld (selv om det selvfølgelig er iorden hvis det ikke kan være anderledes, hehe - Aner ikke om point-mængden er tilpas i så fald).

Hvis der er noget jeg har glemt så står det i bunden af nyhedssiden...
Avatar billede dragen Nybegynder
02. juni 2003 - 14:19 #1
Det skal iøvrigt siges at al bagvedliggende kode (php) er lavet i forvejen og indsættes automatisk af en template-engine, så det er en rent design/HTML-opgave.
Avatar billede neko-chan Nybegynder
02. juni 2003 - 16:05 #2
Er det den officielle danske side?
Avatar billede dragen Nybegynder
02. juni 2003 - 16:57 #3
I øjeblikket er den ikke den officielle side (det er der ingen der er ud over  Berkeleys egen...)
http://boinc.berkeley.edu

Men den kan få potentialet til at blive det, da domænet næsten lægger op til det.
Avatar billede dragen Nybegynder
07. juni 2003 - 11:27 #4
Har fundet en der var interesseret, så trækker pointene tilbage.