Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Godt program til at tale sammen over internettet med?

Det er kun meget sjælent at det lykkes for mig at få det til at fungere at tale sammen med andre over messenger og jeg ville derfor høre om der er et andet program, der er bedre til dette?
Avatar billede tangveje Nybegynder
02. juni 2003 - 13:10 #1
ICQ måske, www.icq.com
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2003 - 13:13 #2
Jeg har gode erfaringer med www.eyebal.com - også selvom jeg selv og/eller modparten sidder bag en firewall.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2003 - 13:14 #3
Hov, det skulle være http://www.eyeballchat.com/ !

Snowball
Avatar billede h_lecter Nybegynder
02. juni 2003 - 13:16 #4
Prøv messenger plus
Avatar billede knocker Nybegynder
02. juni 2003 - 13:17 #5
Der er mange, heriblandt:

MS Messenger
EyeBall
Yahoo Messenger

Du kan evt. prøve at gå ind på www.download.com og søge efter noget med voice at gøre. Der finder du en god slat, og så kan du selv være kræsen og vælge fra som du lyster :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
02. juni 2003 - 13:26 #6
www.paltalk.com det bliver ikke bædre :)
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:31 #7
tak for alle de hurtige svar jeg kigge lige på de forskellige og vender tilbage med point uddeling.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:37 #8
Jeg prøver eyeball det virker som et godt program takker igen :)
Avatar billede hemberg Forsker
02. juni 2003 - 13:46 #9
No way hose.....Det bedste progarm til at "tale" sommen over i-nettet er Trillian. Programmer er engentlig en overordnet klient der kan bruges som flg programmer SAMTIDIG. ( MSN Messenger, AOL Instant Messenger, ICQ and IRC ). Det vil sig at du kan kommunikerer med en bruger lige meget hvilket af ovenstående programmer modparten bruger.

Læs mere her: www.webattack.com/get/trillian.shtml

God fornøjelse !