Avatar billede fox2001bs Nybegynder
02. juni 2003 - 09:29 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Indsadt regneark i Word 97, men viser STORT rød kryds.

Hejsa allesammen

Jeg har lige indsadt et regneark i word 97 og skrive lidt i det og så skulle en andre skrive en masse tal ind men hun for et STORT rød kryds frem der hvor der er regnart hvorfor det??? vi arbejder begge i version 97 :(

/fox
Avatar billede the_collector Novice
02. juni 2003 - 09:50 #1
Det kunne godt lyde som om at enten så spærrer du for at hun kan skrive i det, eller også så er stien til regnearket anderledes for hende end for dig. Det røde kryds betyder, at set fra hendes computer, så findes regnearket ikke. Dette kan skyldes som ovenfor nævnt at stien (inklusiv drevbetegnelse) er anderledes for hende end for dig.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 10:39 #2
Du skal sørge for, at regnearket ligger et sted, hvor de der skal bruge det, har adgang, altså på et fællesdrev.
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
02. juni 2003 - 11:30 #3
hvor ser man hvor exel regnearket ligger og laver om på stien???
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 12:04 #4
Har Engelsk udgave smamt XP modellen, så håber det er nogenlunde det samme.

Åben regnearket. Vælg File - Properties. På fanebladet General kan du se et felt der hedder Location. Det er stien til den mappe hvor arket ligger. Herefter må du i stifinder (Explore) og flytte det til en mappe alle kan nå.
Avatar billede rvm Nybegynder
03. juni 2003 - 11:25 #5
De tidligere versioner af Word97 havde den fejl, at de nogen gang ikke kunne se grafik (et regneark er grafik indtil man dobbeltklikker på det) og der fremkom netop det omtalte kryds. Løsningen fra microsfts side var en service-release - så derfor vil jeg råde dig til at opdater versionen af Word97 til den nyeste service-release. det gøres på Microsofts hjemmeside.