Avatar billede krissy Nybegynder
01. juni 2003 - 21:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Udarbejde menu

Hej,

Jeg forsøger at lave en bestemt type menu - dvs. ændre på en allerede lavet menu.

Menuen skal bestå af en hovedmenu med 4 valgmuligheder. Når man trykker på en af dem, fremkommer en undermenu med 3 menupunkter.

Jeg er løbet surt i det - kan ikke længere gennemskue hvordan filan, jeg får lavet de sidste 3 valgmuligheder i hovedmenuen.

Er der en der er interesseret i at hjælpe? Eller evt. selv "bygge" en tilsvarende menu der fungerer ligesom beskrevet? (selvfølgelig udfra en fil jeg sender så, du kan se hvad, jeg mener).

På forhånd tak
K

PS! Jeg har ikke mulighed for at lægge arbejdsfilen ud nogle steder så, den er offentligt tilgængelig, men interesserede kan selvfølgelig modtage arbejdsfilen på mail ved forespørgsel :0)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
01. juni 2003 - 22:29 #1
Jeg kan da godt se på den j@legende.dk (o;
Avatar billede krissy Nybegynder
01. juni 2003 - 22:52 #2
Hej,

Tusind tak :0)

Jeg har lige sendt dig en mail.

Vh
Krissy
Avatar billede baitianlong Nybegynder
01. juni 2003 - 22:54 #3
Jeg tror Tiscali mail er død, send den på legende.dk@tdcadsl.dk i stedet for dude (o;
Avatar billede krissy Nybegynder
01. juni 2003 - 23:05 #4
Det er hermed gjort :0)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
02. juni 2003 - 00:38 #5
Beklager jeg kaldte dig dude, når du er en pige (o; Men jeg har sendt dig en ny fil, den anden var ikke så smart. Du eller andre kan se resultatet her:

http://62.199.241.199/menu.html
Avatar billede krissy Nybegynder
02. juni 2003 - 12:25 #6
Hej Legende,

Det er bare helt i orden....Dude! ;0)
Tusind tak for hjælpen! Du er en perle!

Har sendt dig en mail - jeg har ikke mx! Kan du gemme til Flash 5 og sende igen?

Point er hermed leveret :0)

Vh
Krissy
Avatar billede baitianlong Nybegynder
02. juni 2003 - 12:27 #7
ok, jeg sender den lige som flash 5 i stedet for. Bemærk at dette ikke er en tweening, som du havde rodet dig ud i.... Det hele er kodet og du skal kigge på scriptet på både de blå knapper og sub-menuerne + deres instancenavne for at finde runde i det - så held og lykke med det (o;
Avatar billede krissy Nybegynder
02. juni 2003 - 12:30 #8
Ok, det forstår jeg *S*. Tusind tak skal du have :0)
Avatar billede krissy Nybegynder
02. juni 2003 - 13:33 #9
Hej igen du,
Jeg har sendt dig en mail...igen...på din adsl-mail. Der er liiiiige lidt probs med filen :0)
Håber du vil tage dig tid til lige at kigge på det.
Vh
K
Avatar billede baitianlong Nybegynder
02. juni 2003 - 13:46 #10
Jeg har sendt dig en ny fil med noget forklaring (o;
Avatar billede krissy Nybegynder
03. juni 2003 - 16:56 #11
Hej Legende,

Tjah, et lille problem er opstået med menuen - eller også er der et par ting, jeg ikke har fattet. Sådan set fungerer det fint indtil nu - men der er et problem med at rette individuelle tekster i undermenuen da, undermenuen jo er genbrugt i alle 4 submenuer. Dvs. retter jeg teksten i den ene, rettes den automatisk også i de andre 3. Hvad gør jeg? Ps! Har sendt dig en mail på din adsl-mail.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
04. juni 2003 - 01:39 #12
Det skulle jo være løst nu, ellers vender du bare tilbage (o;