Avatar billede etomsen Nybegynder
01. juni 2003 - 16:08 Der er 6 kommentarer

overburn eller forkert instilling

Jeg har nogle mr. platinum pcrs-90 790mb/90 min. som jeg gerne ville have brændt noget hjemme video over på men min brænder vil ikke hvad jeg vil så kan i hjælpe.

Min brænder er en : Toshiba dvd-rom sd-r5002
jeg bruger nero burning 5.5.10.28

Brænderen burde kunne gøre det men er det overburn eller kan det være instillingerne der ikke står rigtigt

På forhånd tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. juni 2003 - 16:11 #1
du skal bruge overburn for at kunne brænde dem..

understøtter din brænder overburn?
Avatar billede etomsen Nybegynder
01. juni 2003 - 16:16 #2
???
jeg ved ikke om min brænder understytter overburn men hvordan finder jeg ud af om den gør det?? Det er jo en dvd brænder
og hvordan bruger jeg overburn
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. juni 2003 - 16:25 #3
når du skal brænde så skal du vælge ISO Level 2 og format mode 2 og brænde den som disc-at-ones

du skal først enable overburn
filer -> perferencen/egenskaber ->experts features -> enable overburn -> max min 99min
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 21:40 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:17 #5
Luk dine gamle tråde!!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:34 #6
er du ikke venlig og give feedback her eller luk tråden!!