Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
01. juni 2003 - 10:21 Der er 12 kommentarer

Hjælp til erotisk hjemmeside søges

Jeg er en fyr som har et ønske om at lave en persnlig hjemmeside med links over private folk med erotiske hjemmesider. Sitet skal tror jeg laves i php pg være let at vedliggeholde. Kan du hjælpe med dette ?

Er du interesseret kan jeg sende nærmere beskrivelse. Du skal kunne lave sitet så der er klar til brug senest 1 juli og i hvertfald ikke senere end 15 juli 2003
Du skal kunne hjælpe frivilligt da der er tale om ulønnet arbejde - du belønnes dog med eksperten point og et banner i 3 måneder på sitet....Ellers finder vi ud af det.
Kontaktes på fyr33kbh@hotmail.com
Avatar billede spunk13 Nybegynder
01. juni 2003 - 10:55 #1
Jeg er ikke sikker på at dette spørgsmål følger reglerne..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juni 2003 - 11:33 #2
så burde du måske bliver sikker, før du smider sådan en kommentar?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juni 2003 - 11:38 #3
Jeg vil lige nævne, at iflg. regel 2.8

"Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar."

Må man godt oprette spørgsmål der ikke umiddelbart bliver offentliggjort på Eksperten, samt udlove anden præmie end point.

Men du må faktisk IKKE udlove BÅDE point og bannerplads. Det hedder ENTEN point (og alle detaljer vedr. spørgsmålet skal foregå og offentliggøres på Eksperten), ELLER bannervisning/anden præmie end point, og opgaven må udføres uden om Eksperten.

Så jo... der er en lille detalje i spørgsmålet der ikke følger reglerne. fyr33kbh må lige gøre om med sig selv, om han vil udlove bannerplads eller point. :)
Avatar billede snebolle Nybegynder
01. juni 2003 - 12:28 #4
Hvis i har så ondt i r.... over at der også uddeles banner-plads, hvorfor så ikke bare sig i kun vil modtage point når i har lavet opgaven ?

Men klart nok det er tit dem som ikke kan klarer opgaven som vil sikre at andre ikke få en ekstra "godbid" for at lave det!!

Er ikke sur ;) bare træt af at folk skal spam et spørgsmål med tekst som burde blive skrevet direkte til personen (e-mail) hvis man "skal" kommentere det.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juni 2003 - 13:21 #5
snebolle, du har vist ikke forstået problematikken. Eksperten har et sæt retningslinier for hvordan spørgsmål og svar skal foregå. Det er til for at blive overholdt. Det har intet at gøre med, at vi har problemer med andre får en "godbid" som du kalder det.

Ekspertens regler er til for at blive overholdt. Længere er den ikke.

Blev kommentaren blot skrevet i en mail til brugeren, ville de der havde tænkt sig at løse opgaven jo ikke få del i den. Det ville betyde de måske fik stillet en "præmie" for opgaveløsningen i forventning, som spørger slet ikke må uddele. Så kommentaren er relevant nok.
Avatar billede snebolle Nybegynder
01. juni 2003 - 13:41 #6
Jep nu ved jeg ikke om du er coadmin eller hvad de hedder. Hvis ikke så kan jeg ikke se det er et problem for dig. (Er selvføgelig enig i at loven skal holdes.)
Jeg vil sammenligne det lidt med hvis nogle folk bare gik rundt på gaden og råbte højt efter mig og andre hvis man cyklede over et fodgængerfelt eller kørte 90 km/t hvor man måtte køre 80 km/t osv. Altså små overtrædelser af "loven". Det må da være belastende liv at leve i..
Jeg acceptere hvis det var en coadmin som skrev en henstilling om at det ikke være lovlig ifølge reglerne på eksperten. Men aner ikke hvem der er coadmin eller om du er..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juni 2003 - 13:55 #7
Jeg er ikke coadmin (har dog været, i et tidligere liv). Men jeg har faktisk pligt til at reagere. Jeg kunne naturligvis nøjes med at smide en anmeldelse for overtrædelse af Ekspertens regler, som der faktisk står i selvsamme regelsæt jeg skal. Men jeg ved på den anden side også at coadmins er ophængte. Derfor er det udelukkende en hjælp for dem, at jeg napper denne diskussion.

Da jeg selv har stået for udformning af regelsættet (på nær nogle senere ændringer), mener jeg selv, jeg er ganske kvalificeret til at fortolke disse, og dermed vurdere hvad der er tilladt, og hvad der ikke er.

Jeg har set hvordan Eksperten fungerer, uden et ordenligt regelsæt. Derfor er det så absolut i min interesse, at det nuværende regelsæt overholdes.
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
01. juni 2003 - 14:19 #8
Hvis der er problemmer med mit spørgsmål så lad os holde os til atder er point at hente.....Resten finder vi ud af
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juni 2003 - 19:00 #9
:)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. juni 2003 - 15:58 #10
fyr33kbh => som NanoQ skriver, så er det enten POINTZ eller Andet.. hvis det er andet, så skal du lave et svar og tage pointz igen..

snebolle => du kan altid se hvem der er CoAdmin her ;o)
http://www.eksperten.dk/coadmin/list.phtml

Rkhdk /CoAdmin
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
04. juni 2003 - 22:30 #11
Det er point som gives !!
Avatar billede guldblom Nybegynder
28. juni 2003 - 02:49 #12
nanoQ>> Okay, du vil ikke have at regler ikke bliver overholdt, men du vil heller ej selv overholde ekspertens regelseæt -->>

citat
"Jeg er ikke coadmin (har dog været, i et tidligere liv).**-->> Men jeg har faktisk pligt til at reagere. Jeg kunne naturligvis nøjes med at smide en anmeldelse for overtrædelse af Ekspertens regler, som der faktisk står i selvsamme regelsæt jeg skal. <<--** Men jeg ved på den anden side også at coadmins er ophængte. Derfor er det udelukkende en hjælp for dem, at jeg napper denne diskussion. "

Meget flot ikke ???

Mvh
Guldblom