Avatar billede phillips82 Nybegynder
31. maj 2003 - 23:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvem har hurtigste download-hastighed?

http://www.postzone.dk/mobildebat.dk/files/dl_124.jpg

Slå den!!
Avatar billede bredker Nybegynder
31. maj 2003 - 23:03 #1
pralrøv
Avatar billede miss-g Seniormester
31. maj 2003 - 23:06 #2
Hvor kan man få den hurtigste hastighed til rimelige penge?

(Vil sgu gerne selv have noget lidt hurtigere) *S*
Avatar billede mads.peder Nybegynder
31. maj 2003 - 23:15 #3
LOL, kører den sådan hele tiden ;)
¨HAr prøvet hvor min var oppe på 700 stykker med et 256k modem, men det varede så også kun et milisekund eller sådan noget
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 23:47 #4
mads.peder -> Det er fordi den har cached en smule af det i forvejen...

kørte http://www.ebruger.dk/img/dote/chalde_chalde_a.jpg konstant på mit gamle arb....

miss-g -> i sverige... 10mbit/down-9mbit/up for 400 kr/måned...
Avatar billede miss-g Seniormester
01. juni 2003 - 00:04 #5
Chalde: Hvem i sverie udbyder hastighed til den pris?

Har netop lige siddet og læst om internet i sverige, og ifølge ham der har siden (fra feb 2002), så er de langt bagud i sverige og dyre?
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2003 - 00:17 #6
miss-g -> Det stod på i tv2´s nyheder, men de har fjernet nyheden, da den er et par uger gammel.
Kender en der bor på Fredriksberg. De får snart en 10mbit gennem deres boligforening.

Men sverige har været rimelig billig i lang tid. Da jeg var i sverige i December, kunne man få 2mbit for 300kr/måneden...
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
01. juni 2003 - 12:21 #7
med et 128 kb har jeg haft den oppe på 500 i ca. 20 sek.
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2003 - 13:49 #8
dj_elefant -> Det er en fejl. Enten fra din udbyders side eller andet. Hvis du f.eks har en isdn-linje på 128kb er det fysisk umuligt.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
01. juni 2003 - 17:10 #9
Mit billede var manipuleter...

Det var bare en joke :-)