Avatar billede barn3y Nybegynder
31. maj 2003 - 19:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bot til mIRC!

Jeg vil gerne have en bot ind på min channel! Den ska være online 24 timer i døgnet! Er der nogen der vil sætte den op for mig eller fortælle hvordan man gør?
Avatar billede knocker Nybegynder
31. maj 2003 - 20:12 #1
Hvilket netværk er du på?

F.eks. på QuakeNet, kan du requeste L og Q bot. Disse to kræver forskellige ting, alt dette kan du læse om på www.quakenet.org
Avatar billede hermand Nybegynder
02. juni 2003 - 15:12 #2
du ka gå ind på www.hermand.tk og kigge under guides..

der er en guide til hvordan du får L bot og opretter Q auth..

hvis der er andre guides du ska bruge (fx hvordan man skaffer en worldbot) ka du bare skrive en mail til mig eller kontakte mig på icq/msn, kig under support :)
Avatar billede barn3y Nybegynder
02. juni 2003 - 22:27 #3
ja men hvordan requester jeg L?
Avatar billede hermand Nybegynder
02. juni 2003 - 22:34 #4
det står oss derinde.. der er endda et nøjagtigt link til request siden, men du ska først ha et Q auth
Avatar billede barn3y Nybegynder
03. juni 2003 - 15:39 #5
Men det var ikke det jeg ville! Jeg har fået en bot nu som gør alle +v..
Avatar billede barn3y Nybegynder
03. juni 2003 - 15:40 #6
Men undskyld hvis jeg forklarede det dårligt
Avatar billede hermand Nybegynder
03. juni 2003 - 15:44 #7
guide til at få L bot = requeste L bot hvis ik du vidst det..

http://www26.brinkster.com/hermand2k/guides/l%20bot.htm

det er det præcise link til den guide du ska ha fat i..

læs mærke til du SKAL ha et Q auth for at få L, så derfor ska du oss bruge en anden guide, men det er der linket til i L-bot's guiden..
Avatar billede hermand Nybegynder
03. juni 2003 - 15:45 #8
hovsa, glemte lige at få det til at se ud som et svar så du ka give mig point ;)
Avatar billede hermand Nybegynder
14. juni 2003 - 11:49 #9
hmm.. lader til du har en worldbot..

skriv hvaffor en channel du er på, så ska jeg nok komme og hjælpe dig :)
Avatar billede barn3y Nybegynder
20. juni 2003 - 14:13 #10
mm