Avatar billede cramon Nybegynder
31. maj 2003 - 14:07 Der er 6 kommentarer

Bluetooth & SE P800

hvorfor kan jeg installere P800 som standard modem over bluetooth link og anvende dette uden problemer, men ikke se den i Phone-monitorprogrammet så jeg også kan synkroniser over bluetooth? anvender Dell bærbar med XP-pro og Microsoft USB wireless transceiver.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2003 - 14:15 #1
jeg er ikke sikker men det har sikkert noget at gøre med hvilken COM port bluetoothadapteren i computeren benytter.
Jeg har selv tumlet en del med det og bluetooth benytter ret så mange COM porte til det ene og det andet.
Altså ikke fysiske COM porte som bag på computeren, men interne adresser.
I din bluetooth manager på computeren kan du sikkert læse hvilken Der bliver brugt til den serielle del.
og derefter få din phonemanager til at lede på denne COM port.
Avatar billede cramon Nybegynder
31. maj 2003 - 15:05 #2
Du har sikkert ret, der er bare ikke nogle steder jeg kan se hvilke porte der er reserveret til denne forbindelse, bluetooth-modem bruger com9, IR-modem bruger com7, Phone connection link giver kun mulighed for at lede efter telefoner på kabel port 1&3 og infrared uden portangivelse(altså kun 3 muligheder ialt)
Avatar billede cramon Nybegynder
31. maj 2003 - 15:07 #3
Har øget pointantal, da jeg er desperat efter hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 12:53 #4
har du set i devicemanager, under com porte (ports (COM & LPT))
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 01:04 #5
prøv dette program det leder selv efter telefonen man skal bare vælge om det er BT, IR eller kabel

http://fma.sourceforge.net/index2.htm
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 01:04 #6
Det er freeware