Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 13:55 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Er musen langsom (Microsoft IntelliMouse for bluetooth)?

Jeg står med en Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth, er den langsom? Altså kan man spille med den, uden forsinkelser? Den skal kunne bruges til alle spil, uden at det går ud over performance! Vi snakker 3D shooters, Strategi, RPG altså en mus, der skal kunne bruges til ALLE spil!
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 13:58 #1
Hvorfor sætter du den ikke til og prøver?

:o)
Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 14:00 #2
Jeg vil gerne kunne bytte den hvis det ikke er noget for mig, og jeg tror ikke butikken tager en åbnet indpakning tilbage!
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 14:03 #3
med mindre du er top pro 1337 gamer, så tror jeg godt du kan bruge den.

men en alm gamer, som godt kan lide når alt er perfekt, ville nok vælge en intelli mouse 3.0...

;o)
Avatar billede toom Nybegynder
31. maj 2003 - 14:07 #4
hvad har du som mus nu?

der er mindre latency(forsinkelse)på bluetooth end wireless. men hvis du skal have ordentlig gamer mus er det MED ledning(dem der siger noget andet er fordi de alligevel ikke kan ramme :D)

det er også vigtigt med et god underlag...musemåtte
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:08 #5
ifølge loven må du gerne bryde emballeringen pånær ved bestemte artikler, som hardware ikke er en del af
Avatar billede toom Nybegynder
31. maj 2003 - 14:10 #6
du har 14 daget returret...hvis du har bestilt fra nettet
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:10 #7
dvs. ved hardware må du gerne bryde emballeringen...ovenstående kunne vist misforstås lidt :-)
Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 14:14 #8
riversen > Det lyder godt :)
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:15 #9
pib: men lad være med at smade emballeringen :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:15 #10
smadre skulle der stå
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:15 #11
Varerne må ikke være taget i brug, så de er kopieret, beskadiget eller forringet, men du må godt åbne emballagen for at se på varen. For software, lyd- og billedoptagelser, nylonstrømper o.lign. stopper fortrydelsesretten dog, når du bryder forseglingen. Ved disse varertyper er gennemsyn og prøvning umulige uden at ”tage varen i brug”.
Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 14:22 #12
Jeg tror jeg returnere den og køber en anden, med ledning! Men hvad skal jeg så købe til omkring 500,- Det kan godt være jeg skal oprette nyt spm. til dette?
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 14:25 #13
hvis du er seriøs gamer, og går op i hvad du bruger... så ville du allerede vide at intelli mouse 3 foretrækkes af alle de store... ;o)
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 14:27 #14
og det er exploreren vi snakker om her... ;o)
Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 14:31 #15
Avatar billede riversen Nybegynder
31. maj 2003 - 14:31 #16
toom: måske er dem, der siger det SKAL være med ledning, de dårlige ;-)
Avatar billede werd Nybegynder
31. maj 2003 - 14:36 #17
hvorfor er bluetoothen ikke god nok. Det forstår jeg ikke! Jeg har en almindelig wireless/optical og den rammer det den skal, og hvis en bluetooth er bedre skulle der intet være at klage over. Det er noget forbandet pjat det med at wireless har mega forsinkelse. Det drejer sig om så lidt at det sle ikke har noget at sige. Det er kort sagt snobberi :D
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 14:36 #18
Så har vi vist fået det på det rene?
Avatar billede anuseren Nybegynder
31. maj 2003 - 14:41 #19
der er forskel på at ramme det den skal... og ramme alt... ;o)

men som der er blevet sagt før, med mindre du er top gamer, så gør det vel ikke så meget...
Avatar billede pib Nybegynder
31. maj 2003 - 14:50 #20
Jeg tror jeg returnere den, og køber en væsentligt billigere IntelliMouse Explorer 3.0