Avatar billede qivaaqi Nybegynder
31. maj 2003 - 00:53 Der er 8 kommentarer

msiexec.exe Ugyldig parametre

Det er hvad windows siger når jeg prøver at starte programmet. Altså "Ugyldig parametre" under et forsøg på at køre msiexec.exe

Er det normalt?

Hvis ikke: Hvorfor er det sådan?

Grunden til at jeg vil vide det er: jeg mistænker for at det er windows installer som fejler noget.
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 00:55 #1
siger den ikke "Ugyldige kommandolinjeparametre"? for det gør den hos mig...
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 00:56 #2
ska lige siges at jeg har lavet en format+install af xp for 1 uge siden..
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 00:59 #3
"Windows Installer Installation,repair,and uninstallation can be activated from the Command line using the utility MsiExec with appropriate command-line"
tror at det er ganske normalt, da du skal bruge en kommandolinjeparameter....
taget fra http://www-3.ibm.com/software/data/informix/pubs/library/notes/relnotes/csdk280rel.html
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 00:59 #4
For example, here are some common installer actions and ther corresponding command-
line options.

Install:                                    Msiexec.exe  /i    D:\Example.msi
Uninstall:                                MsiExec.exe  /x  D:\Example.msi
Install to Network:                  MsiExec.exe  /a  D:\Example.msi
Repair:                                    MsiExec.exe  /f    D:\Example.msi
Advertise (to machine):          MsiExec.exe  /jm  D:\Example.msi
Advertise ( to current user):  MsiExec.exe  /ju  D:\Example.msi
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 01:02 #6
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
31. maj 2003 - 21:56 #7
Det er rart at Èn prøver at hjælpe mig. Men chalde, hvad er det jeg skal køre? Det er fedt nok med alt det der informationer, jeg har bare svært ved at forstå hvad det er jeg skal gøre.
Avatar billede chalde Seniormester
31. maj 2003 - 22:24 #8
I hvilken forbindelse præcis skal du bruge msiexec.exe???