Avatar billede aske5000 Nybegynder
30. maj 2003 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nokia 3410 unlock

hej er der en som kan hjælpe med at opne min nokia 3410 vis du får mit imei nr kan du så hjælpe mig med det er der ikke en expert på området. eller skal man have et kabel til det både min ven og jeg har en nokia 3410 som vi vil have op skal vi købe et kabel til det vår skal vi købe det hænde links ville være godt til et godt tilbud på kabel eller federe ville være en calgulator eller noget i den stil
Avatar billede kenp Novice
31. maj 2003 - 00:26 #1
kontakt dog www.simlock.dk
Avatar billede aske5000 Nybegynder
31. maj 2003 - 00:44 #2
ja jeg ved godt at man kan betale penge får den slags men gratis kan det ikke lade sig gøre nogen steder på netet ?????????????????????
Avatar billede phillips82 Nybegynder
31. maj 2003 - 22:58 #3
Nej. Det kan ikke gøres gratis.
Du kan se om du kan finde et billigt kabel på www.mobilkabler.dk og selv låse den op.

Ellers kan du finde nærmeste "forhandler" på www.dkunlock.dk