Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 13:15 Der er 19 kommentarer

Problemer med web sites

Installerede de nyeste windows updates (Hvilke jeg gør ofte) men eftersom jeg nu ikke er i stand til at klikke eller logge ind på diverse steder, så ser jeg dette som problemet (Måske ikke). Jeg kan hverken få vist www.sydbank.dk eller windows update side samt logge ind i min email hos www.ofir.dk, så er der nogle der lige ved, hvor der skal ændres noget i min browser? eller lign?

På nuværende tidspunkt syntes jeg, at jeg har prøvet en masse uden hjælp.

Ps. Lidt ligesom, hvis man disabler ActiveX objekter og visse sites vil ikke loade,men her er de accepteret. Geninstallerede også Microsoft VM, men unden held. Tror fejlen må ligge i et eller andet "godkend"

Håber der kan hjælpes
Avatar billede sesam Nybegynder
30. maj 2003 - 13:16 #1
sikkert java virtaul machine...
Avatar billede sthen Nybegynder
30. maj 2003 - 13:25 #2
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 13:25 #3
En hjælp hvis du gik mere i dybden. Spørgsmål har jeg selv nok af ;-)
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 13:27 #4
Havde jeg installeret og det hjalp heller ikke :-(
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 13:46 #5
sv_bb > "Spørgsmål har jeg selv nok af"

Du samler jo ligefrem på åbne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sv_bb&option=22

Hvad skal du bruge dem til?
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 13:59 #6
Normalt skriver jeg ikke til folk på den måde, men hvad FANDEN!! kommer det mit spørgsmål ved ?

Et topic har mange ting, men generelt handler det om at fange brugeren, men nok om det. Gider ikke skabe en debat med en person, når jeg står med et helt andet problem.

Så luk sylten! og prøv på at hjælpe mig med problemet i stedet for at drive det længere ud.

Ps. Håber ikke det provokere, men den kommentar gjorde det ikke bedre oven i mit problem.
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 14:03 #7
...prøve at hjælpe dig med dit problem.
tsk tsk

Prøv at vise de personer, som forsøger at hjælpe dig lidt respekt, og få lukket nogle af dine gamle spørgsmål og afleveret lidt point til dem, som har hjulpet dig!
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 14:04 #8
sv bb anmeldt
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 14:59 #9
Syntes ikke jeg har vist mangel på respekt og heller ikke i dette spørgsmål. Har jeg ikke givet point til folk, så skyltes det sikkert, at topics flyver hurtigt væk og jeg glemmer det, da hjælpen ikke var der og jeg klarede problemet og det undskylder jeg. Mener jeg folk ikke har været i stand til at hjælpe, jamen så vil jeg da iukke acceptere. Dog syntes jeg, at der er utrolig mange, der skal komme med kommentare der er unødvendige og kun starter en debat.

Fik et link tidligere, hvor i der var en guide, der fortale om hvad topic skal starte med. Helt i orden, men personer som fet321's kommentar kan jeg overhovedet ikke bruge til noget.
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 15:02 #10
Jeg spørger om et problem... Han hjælpe hvis han kan og inddrage min mangel på et eller andet, men at oprette kommentar, som han gør, er i stil med et forkert topic.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 15:06 #11
Hør her, du lukker ikke dine spørgsmål og dit sprog hører ikke hjemme på E. du har åbenbart helt misforstået hvordan man omgåes andre på nettet og her på E.

Jeg vil anbefale dig at læse:
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 15:24 #12
Tjaa som jeg sagde tidligere, så undskylder jeg der hvor jeg ikke har lukket og mit sprog har heller ikke været så galt, som du gør det til. Så din flabethed med netiketten vil jeg bide i mig, da jeg alligevel ikke kommer længere og ikke var min mening, da jeg oprettede mit spørgsmål.

Ps. Men nu vil jeg da få lukket, hvor der skal lukkes.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 15:33 #13
Det er jo at gøre grin med de andre brugere af E. når du ikke lukker de mange spørgsmål du efterhånden har på E.

Brugerne har brugt tid på at besvare dem og du orker så åbenbart ikke engang  at lukke dem før du bliver tvunget til det.

Det var ikke meningen du skulle bide netiketten i dig, du skulle læse den.
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 15:40 #14
ja okay...indrømmer nok fejlen der ved de mange åbne svar. Brøler :-( Nu har jeg afvist/godkendt svar, dog kan jeg ikke finde en "luk" knap?
Avatar billede sv_bb Nybegynder
30. maj 2003 - 16:18 #15
Hensyn til mit spørgsmål, så kan jeg ikke se E's reklame banner. Nogle der kan give svaret ?
Avatar billede fromsej Praktikant
30. maj 2003 - 19:58 #16
Det kommer frem, når du har delt point ud i alle dine åbne spørgsmål.*G*
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 20:05 #17
:)
Det er rigtigt hvad fromsej skriver.
Der er set flere eksempler på det tidligere (kan ikke lige huske links).
Men prøv det - så kan du selv set det.
Avatar billede lrd Nybegynder
30. maj 2003 - 20:09 #18
Anmeldt
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. juni 2003 - 23:05 #19
Du har en del åbne spørgsmål (20 ud af 28) hvor du har modtaget svar, samt dem som har svaret spørger noget feedback fra dig.

Du kan finde dine åbne spørgsmål ved at gå ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=22 Klik på @ for at sortere efter flag, og tjek alle dem der er gule eller grønne. Det er på tide at få afsluttet nogle af de åbne spørgsmål, nogle har være åbne i over 1 år.

Hvis der er svar som var brugbare accepterer du dem. Hvis der er kommentarer som var brugbare kan du bede om at der lægges et svar (indenfor 2 dage fx.) som du derefter accepterer. Har du ikke fundet hjælp kan du selv ligge et svar som du accepterer, husk at skrive hvorfor du lukker spørgsmålet.

Husk, indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Det er rigtige personer med som sidder på de forskellige brugernavn, du har provokeret nogle med din kommentar.

Hvis du er i tvivl kan du kigge på denne FAQ som er skrevet at nogle bruger som beskriver hvordan man bruger eksperten.
http://www.ebruger.dk/faq/

eagleeye / CoAdmin