Avatar billede sigsten Nybegynder
30. maj 2003 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tekst i forms

Hej Eksperter,

Jeg har en lille hastesag som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har en form, hvor der skal udfyldes nogle tekstfelter (navn, telefon, email o.l.)
Det virker fint når man siger ”submit” og de indtastede svar sendes til mig.

Som standard er der dog en adresse, der er skrevet som almindelig tekst og ikke som et felt man skal udfylde, da adressen altid er den sammen.
Adressen skal sammen med de indtastede felter stadig være med i den mail jeg får tilsendt når formen afsendes. Det er den ikke pt. – Jeg modtager kun hvad der er skrevet i de forskellige form felter.

Hvordan får jeg formen til at medtage den ekstra tekst der ikke er relateret til et formfelt??

På forhånd tak :)
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
30. maj 2003 - 10:23 #1
Prøv at smide teksten ind i et hidden form felt
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
30. maj 2003 - 10:24 #2
<input type="hidden" value="din adresse">

så kommer dem nok med
Avatar billede sigsten Nybegynder
30. maj 2003 - 10:39 #3
Det prøver jeg lige... Men det betyder vel at der går kuk i min validering??? Eller hvad?
Avatar billede sigsten Nybegynder
30. maj 2003 - 11:21 #4
Sorry...nej selvfølgelig ikke :)

Jeg har fået det til at virke...Tak for hjælpen - det var lige det der skulle til!!!