Avatar billede localhost Nybegynder
30. maj 2003 - 08:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SAS som kategori

Jeg mener før det har været foreslået, men nu gør jeg det altså igen.
Var det ikke efterhånden en idé at oprette SAS som kategori? SAS anvendes af landets 300 største selskaber (mindst), meget udbredt på de videregående uddannelsesinstitutioner og i det hele taget ikke til at komme udenom.
Avatar billede lrd Nybegynder
30. maj 2003 - 09:30 #1
sorry for min uvidenhed :-)
Hvad hvad dækker det SAS?
Avatar billede localhost Nybegynder
30. maj 2003 - 09:38 #2
Det er mig, der undskylder...
www.sas.com/dk
Førende datawarehouseleverandør
Meget udbredt til databehandling og statistiske analyser
Avatar billede lrd Nybegynder
30. maj 2003 - 09:51 #3
Tak for link
Avatar billede fcs Novice
30. maj 2003 - 15:29 #4
Man har jo altid mulighed for at stille spørgsmål som ikke er dækket af ketegorierne i "Fri Debat". Jeg mindes ikke at have set nogen spørgsmål omkring sas, så derfor har jeg svært ved at se behovet.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2003 - 21:57 #5
Nu er det ganske vist 12+ år siden jeg har brugt SAS.

Men det er ganske rigtigt et rimeligt udbredt system (omend det
næppe er alle landets 300 største firmaer der bruger SAS).

Spørgsmålet er så om der er nok brugere til en kategori.

Der er ganske vist ikke mange spørgsmål om SAS, men jeg har dog set
nogle i forskellige kategorier.

Men måske ville der komme spørgsmål, hvis der var en kategori.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2003 - 22:04 #6
En lille søgning viste for foråret:

http://www.eksperten.dk/spm/337216 (Databaser Andre)
http://www.eksperten.dk/spm/324267 (Programmering Generelt)
http://www.eksperten.dk/spm/323210 (Programmering Java)
http://www.eksperten.dk/spm/292757 (Programmering Andre)

ikke mange og meget bredt fordelt !
Avatar billede localhost Nybegynder
04. juni 2003 - 17:15 #7
-> arne_v: SAS er langt mere udbredt end man skulle tro. Top 300 er ingen overdrivelse. Typisk ved brugerne af systemer ikke at det er SAS, der ligger til grund for system.

Nå, der er ingen interesse... Jeg lukker og slukker.