Avatar billede allstar Nybegynder
30. maj 2003 - 02:03 Der er 9 kommentarer

Hjælp ! Mangler driver til HP ScanJet 3500c scanner

har kommet til at smide driver cd'en væk i en ordentlig omgang oprydning..ØJ !
driverne ligger nemlig ikke på hp's side..
hvad gør en klog ?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 02:06 #2
og du må meget gerne lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=allstar&option=22
Avatar billede allstar Nybegynder
30. maj 2003 - 02:27 #3
der ligger skuda kun en update....prøv evt. selv at hente den så...
Avatar billede alleykat Nybegynder
30. maj 2003 - 03:12 #4
Linket er nu godt nok... men hvis 1.2-softwaren ikke indeholder en driver, er du nok nødt til at bestille supportcd'en hos HP. Det er tydeligvis deres politik - jeg har for nyligt været tvunget ud i det samme da et brænderdrev ikke havde nogen xp-driver...
Avatar billede connie Nybegynder
30. maj 2003 - 04:46 #5
Avatar billede allstar Nybegynder
30. maj 2003 - 15:29 #6
den kommer med en eller anden fejl meddelse når man prøver at installere...
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 15:36 #7
Hvilken?
Avatar billede connie Nybegynder
01. juni 2003 - 03:33 #8
Der er en "fix" funktion længst ude i højre side (ud for "HP ScanJet 3500 Series") som kan hentes hvis der opstår fejl ved indstalleringen, på http://manthow.bei.t-online.de/driver_e.html
Avatar billede connie Nybegynder
21. juli 2003 - 02:05 #9
allstar > Husk at lukke spørgsmålet :)