Avatar billede dolken Nybegynder
29. maj 2003 - 23:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

virtual pc i macOS.X

er der nogen er jer kloge hoveder som ved hvor godt f.eks. Winxp (gennem virtual pc 6.0) kører på en G4 700 MHz eller derover? altså sammenligenet med en PC 2.0 GHz eller så.
vil bare høre om det er tilfredstillende hurtigt at køre små-programmer i xp, gennem mac'en. hvis der er nogel som ahr erfaring på det område? det er fordi jeg overvejer at skifte til mac, men tror ikke jeg vil kunne undvære mange småprogrammer som jeg har liggende. kan dog godt være jeg tager fejl...?

håber der er nogle som kan hjælpe!

på forhånd tak!!
på forhåbd man
Avatar billede Jman Praktikant
29. maj 2003 - 23:53 #1
jeg kan sige dig så meget at jeg har prøvet at køre Virtual PC på en G4 (en af de første modeller - kan ikke huske hvor mange Mhz)
Derfra kunne jeg spille AOK uden problemer - så mit svar ville afgjort være JA, det kan man sagtens
Avatar billede dolken Nybegynder
29. maj 2003 - 23:58 #2
ok tak! hvilke spil kørte du?
Avatar billede Jman Praktikant
30. maj 2003 - 00:10 #3
som nævnt AOK - det tager rimeligt på resourcerne - men jeg har også forsøgt at køre Adobe Photoshop .. der var den lidt langsom, men stadig tilfredsstillende... Jeg vil tro du kan sammenligne det med ca. PIII 1 Ghz PC