Avatar billede da-bitsch Nybegynder
29. maj 2003 - 23:06 Der er 10 kommentarer

Hjælp til design

hey jeg er en ihærdig PHP bruger men desværre ikke den helt vildt store desinger. jeg vil høre om der var nogle her som kunne hjælpe mig med noget design. Det kunne være fedt hvis jeg kunne få jeres MSN eller ICQ nummer så vi lige kunne chit chatte lidt. Siden som jeg skal have hjælp på er www.da-bitsch.dk
Avatar billede stueplanten Nybegynder
01. juni 2003 - 01:08 #1
Kig på www.oswd.org der er MASSER af design skabeloner du frit kan hente.
Avatar billede stueplanten Nybegynder
01. juni 2003 - 01:11 #2
Ja jeg kan også godt hjælpe dig lidt med det hvis du har lyst, mit icq nr. er 213354441.
Avatar billede stueplanten Nybegynder
01. juni 2003 - 01:12 #3
Kig på www.oswd.org der er MASSER af design skabeloner du frit kan hente. (undskyld jeg glemte at sætte den til svar i det første indlæg)
Avatar billede marbjel Nybegynder
02. juni 2003 - 17:42 #4
kik på www.coolwebsites.dk og lad dig inspirere :-)
Avatar billede charlicharli Nybegynder
19. juni 2003 - 23:46 #5
Ok, at samle inspiration er meget fint - men husk også lige det grundlæggende:
1. Hvad skal sitet bruges til - og hvordan?
(sørg for, at de rette informationer er der, og at det er let at finde rundt på sitet - uden at det dog bliver for kedeligt, hvis det er beregnet på rutinerede brugere)
2. Hvilket image ønskes?
(sørg for, at den ikke ligner f.eks. en bank, hvis det er en danseklub... Valg af former har meget at sige og går kognitivt renere ind end tekst)
Giver gerne kommentarer, hvis du fortæller lidt om, hvad da-bitsch er?
Avatar billede bjoler Nybegynder
03. juli 2003 - 23:25 #6
´Tjek www.freelayouts.com der er også mange gode designs ;)

Vh Dan
www.bjoler.tk
Avatar billede helmersen Nybegynder
18. september 2003 - 15:30 #7
Lidt inspiration fra nogle af mine egne sites: www.j-man.dk - www.pengu.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
18. september 2003 - 15:33 #8
bjoler => skal gøre opmærksom på at man ikke må skrive links som en del af sin signatur

stueplanten => man behøves ikke skrive det samme igen når man siger det var et svar - og tror nok de felste kan se du er den sappe person, så du behøver ikke lægge et fortsat svar!

Morten
Avatar billede julemad Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:01 #9
hej... www.gratisdesign.dk , og så har jeg selv et link du kan få det eneste problem der er, er at det er HTML... :( MSN: cswmartin@hotmail.com
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
28. december 2003 - 01:41 #10
HeYY

Jeg kan lave et sejt Design til dig...

Send mig en email: Mgrhansen@hotmail.com

Emnet skal være: DESIGN EKSPERTEN

Mathias