Avatar billede moejensen Nybegynder
29. maj 2003 - 19:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

upload med asp hos b-one

Er der nogen der har et kode eksempel?

Det er vidst noget med at de ikke bruger rigtige server komponenter, men de skriver ikke rigtig noget på deres hjemmeside??
Avatar billede somaliomar Praktikant
29. maj 2003 - 19:16 #1
Her kan du se hvordan man uploader med ASP uden brug af et komponent
http://www.asp101.com/articles/jacob/scriptupload.asp
Avatar billede moejensen Nybegynder
29. maj 2003 - 21:37 #2
har ikke lige haft tid til at tjekke den endnu, men kan du også fortælle mig hvordan jeg kan slette filer fra en server hos b-one. Jeg kan vel ikke bruge filesystem (fs), da det vel kun er noget der er i IIS'en?
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. maj 2003 - 15:17 #3
Jeg ved ikke lige hvordan man sletter filer fra en server hos b-one. Ring til b-one og hør.
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. juni 2003 - 09:34 #4
spørgsmålet lukkes
Avatar billede mik.mak Nybegynder
19. juni 2003 - 09:50 #5
Hos b-one.dk benytter de Chili!ASP og komponentpakken SpicePack. Dokumention til begge produkter kan findes på www.sun.com.

/michael
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. juni 2003 - 10:07 #6
takker