Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2003 - 14:00 Der er 4 kommentarer

For og imod uddannelsen 3D Visual Artist

Hej

Jeg har set lidt på uddannelsen, 3D Visual Artist, og er rimeligt interesseret, men hører fra en af mine venner at den er meget overfladisk, eller ihvertfald var det for et år siden da han hørte om den..

Så jeg vil meget gerne høre fra folk der er på uddannelsen, var på uddannelsen, kender nogen der er på uddannelsen, har taget den etc etc.. alle der mener de ved noget om denne uddannelse jeg har brug for at vide

link til uddannelsen: http://www.truemax.dk/tme/3dva.asp

smider 60 point til deling, men vil gerne give flere hvis der kommer mange gode svar..

//LecTer
Avatar billede debug1305 Nybegynder
29. maj 2003 - 14:08 #1
Jeg har hørt en lille smule om den, men du kan sikkert finde mere her:

http://www.truemax.dk/tme/3dva.asp
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2003 - 14:09 #2
smut nu med dig debug forhelvede..
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. maj 2003 - 14:10 #3
Meget svært at få job bagefter, selvom det er blevet bedre. For det første er der ikke mange firmaer der gør det ud i den slags ogfor det andet er de fleste af dem i udenlandet
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2003 - 14:13 #4
bufferzone.. hvor har du hørt/læst det ?