Avatar billede kb1313 Nybegynder
29. maj 2003 - 11:30 Der er 4 kommentarer

Jeg bliver altid bannet

JEg har det problem at jeg altid bliver bannet i cs når jeg har spillet et par dage. der står at jeg har cheat men jeg har aldrig downloadet eller nogensinde haft cheat. Det er ret irriterende at man skal vente 2 uger før man kan spille igen.. Jeg har hørt at det måske har noget med at valve's anticheat-programmer at gøre. Er det noget den detecter på min driver eller noget andet i så fald hvad skal jeg ændre på????
Avatar billede kb1313 Nybegynder
29. maj 2003 - 11:33 #1
Hey jeg har lige fået en melding om det er noget med memory corruption, hvordan løser jeg det???
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
29. maj 2003 - 12:59 #2
Hej kb1313

sys lige jeg vil minde om at du kun må have et spørgsmål af gangen.

Fortsat god dag.

Peter :-)
Avatar billede a.schou Nybegynder
30. maj 2003 - 14:22 #3
kb1313 Har du et ati skærmkort? Hvis ja, skal du hente en patch.
Avatar billede kb1313 Nybegynder
03. juni 2003 - 14:32 #4
nej jeg har ikke ati!!