Avatar billede nikksh Nybegynder
29. maj 2003 - 01:54 Der er 5 kommentarer

Cs Vs. Ati (virker kun i software mode)

Jeg har lige købt et Radeon 9700 !!
Hvis jeg forsøger at spille Counter Strike ender jeg bare på skrivebordet igen ... alt går fint ind til at jeg trykker "OK" (vil starte spillet) så lukker hele spillet bare og jeg står igen på skrivebordet.

Jeg har prøvet med "ati_fix_cs_retail" det skete der ikke noget ved.

Det eneste jeg kan gøre er at spille i "Software mode"
og her køre den med mellem 4 og 35 FPS !!

Nogen her der har en løsning på mit problem

Og NEJ jeg går ikke tilbage til Geforce ;-)
Avatar billede amplificator Nybegynder
29. maj 2003 - 02:22 #1
Det hedder ikke "Cs Vs. Ati" VS = Versus = imod..
Lige for informations skyld :) Undskyld spam.
Avatar billede nikksh Nybegynder
29. maj 2003 - 10:28 #2
Takker for kommentaren
Men set i lyset at alle de problemer Counter Strike har med Ati-kort (eller omvendt) så var det nu min mening at skrive "VS = Versus = imod.."

Ikke at dette skal udvikle sig til en gramtisk kamp (for den taber jeg) men bare lige for at svare på en legal information :-)

Nu jeg er her kan jeg jo lige skrive at jeg bruger 3.4 driveren
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2003 - 20:05 #3
Hvad så hvis du prøver med en anden driver???
Avatar billede simonpip Nybegynder
29. maj 2003 - 22:13 #4
Jeg har efterhånden hørt meget fårligt om Radeons driver... Jeg har hørt noget om en uofficiel driver, måske er den bedre... Har desværre ingen anelse om hvordan den skaffes...
Avatar billede simonpip Nybegynder
29. maj 2003 - 22:13 #5
*dårligt... Mææhhhh...