Avatar billede nobugs Nybegynder
28. maj 2003 - 20:17 Der er 11 kommentarer

Søger sponsor til CS-league

Hej alle,

Jeg og nogle venner, som selv spiller en del Counter-strike, er igang med at starte en league op. Vi er igang med at designe hjemmesiden, jeg har bestilt webhotel osv.

Dog mangler vi et sted, hvor clanerne i vores league kan spille - altså en Counter-strike server. Det er det vi søger en sponsor til at sætte op og have kører 24/7.

Krav til serveren:
- Den skal køre en eller anden form for anti-cheat
- Der skal ikke være nogen form for pjat på
- Navnet på serveren skal være noget lign. #NoBugs // [sponsor navn]
- Det skal være muligt for os admins, at skifte kodeord løbende og vi skal have admin-rettigheder

Hvad i får ud af det:
- Banner-visning på alle sider på hjemmesiden
- Jeres navn i serverens navn
- Jeres logo vil blive vist i leaguens logo, som hovedsponsor
- Et par liniers reklame øverst i vores nyhedsbrev som bliver udsendt til alle brugerne
- Hvis i ønsker også at sponsere præmier, får i mere reklame

Spørg endelig løs, hvis der er noget.

På forhånd tak...

/Vh
Bror S. Skardhamar & Jacob Berget
#NoBugs League
Avatar billede locturian Nybegynder
28. maj 2003 - 21:06 #1
Har i en hjemmeside man kan se ?
Avatar billede nobugs Nybegynder
28. maj 2003 - 21:49 #2
Den er som sagt under udvikling - jeg står for programmeringen og Biggel.com Studios står for designet.

http://www.biggel.com

Vh/
Bror S. Skardhamar & Jacob Berget
#NoBugs League
Avatar billede locturian Nybegynder
28. maj 2003 - 21:52 #3
Nu kan jeg se, at biggel der, er 14 år gammel? Er du også 14 år gammel ?
Avatar billede nobugs Nybegynder
28. maj 2003 - 21:57 #4
Nej - desuden er Biggel 15 ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
28. maj 2003 - 21:58 #5
Må man spørge hvor gammel du er så ?
Avatar billede nobugs Nybegynder
28. maj 2003 - 22:00 #6
Avatar billede locturian Nybegynder
28. maj 2003 - 22:01 #7
Ok - Når du kommer så langt, at du har en hjemmeside, og en helt konkret plan, kan du sende en mail til soren@bluewebhouse.com
Avatar billede nobugs Nybegynder
28. maj 2003 - 22:03 #8
Og så er du villig til at forhandle eller lign.?
Avatar billede locturian Nybegynder
28. maj 2003 - 22:05 #9
Hvis i viser at kunne stable noget seriøst på benene, er det muligt, men jeg lover intet
Avatar billede dragen Nybegynder
31. maj 2003 - 11:22 #10
>og vi skal have admin-rettigheder
På selve serveren?
Avatar billede nobugs Nybegynder
01. juni 2003 - 01:00 #11
dragen>> Til Counter-Strike serveren - ikke til selve serveren, men admins på CS-serveren.