Avatar billede registrant2001 Nybegynder
28. maj 2003 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kun muligt at aabne ET vindue i Internet Explorer

Hej!

Nedenstaaende spoergsmaal har jeg ogsaa stillet i kategorien Windows Millenium og Internet Explorer uden den store succes endnu. Derfor proever jeg i denne kategori ogsaa, da problemet ikke noedvendigvis er relateret til Millenium.

--
Jeg har det problem, at jeg kun kan aabne ET vindue i Internet Explorer ad gangen (Windows Millenium, IE 6.0.2 SP1). Hvis jeg fx laeser mails hos Hotmail og samtidig oensker at laese nyheder hos DR online, saa bliver Hotmail-vinduet automatisk erstattet af DR-vinduet, naar jeg dobbeltklikker paa Internet Explorer-ikonet eller hvis jeg vaelger "nyt vindue" fra menuen.

Det samme sker, hvis jeg paa DR fx oensker at abne et link i et nyt vindue ved at hoejreklikke paa linket og saa vaelge "Aabn i nyt vindue..." saa aabner indholdet fra det det link i det eksisterende vindue og jeg ender med stadig kun at have ET Internet Explorer vindue aabent!?!?!

Hvorfor?

Jeg har proevet at geninstallere Internet Explorer - og endda installere den paa et nyt sprog, men intet har hjulpet. Det kan vel ikke vaere rigtigt, at jeg skal geninstallere Windows Me???

Hjaelp! :o)

Paa forhaand tak.

Jeg saetter 200 point paa hoejkant!!! :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:50 #1
Hehe du ved godt du kun må åbne et spørgsmål om samme emne inden for en uge :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:51 #2
Og måske burde du afslutte de gamle spørgsmål du evt hat

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=registrant2001&option=24

Sorry for spam
Avatar billede pstric Nybegynder
28. maj 2003 - 16:59 #3
Prøv at lede efter en option i Tools->Internet Options->Advanced, der hedder noget i retningen af "Reuse window for launching shortcuts". Sørg for at der IKKE er et flueben ud for den option.
Avatar billede registrant2001 Nybegynder
28. maj 2003 - 17:00 #4
Nej, det vidste jeg ikke. Det er vidst noget nyt efter at IDG overtog Eksperten. Anyway, interesserede kan gaa her til: http://www.eksperten.dk/spm/357829

Her er der mulighed for at svare paa ovenstaaende spoergsmaal og der er stillet 200 points paa hoejkant!!!

Jeg lukker dette spoergsmaal af for at foelge reglerne...

Tak for hintet LRD! :o)
Avatar billede registrant2001 Nybegynder
28. maj 2003 - 17:01 #5
PSTRIC - det har ingen effekt...