Avatar billede jorgen9 Nybegynder
27. maj 2003 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede jorgen9 Nybegynder
27. maj 2003 - 22:30 #1
Hej robot.....  jeg vil ikke snyde dig for point, men jeg rejser på arbejde imorgentidlig så hvis jeg ikke har haft mulighed for at høre fra dig inden,(jeg skal nok tjekke imorgen tidlig) så kan der gå ca 3 uger inden jeg er hjemme igen men så skal jeg nok prøve at få fat på dig så du kan få dine point. Håber det er ok
Avatar billede robotten Praktikant
28. maj 2003 - 08:59 #2
Helt ok ;)
Og Velkommen til E!
Avatar billede jorgen9 Nybegynder
01. juni 2003 - 15:25 #3
Håber det er lykkes denne gang ellers må du give besked for så er der noget jeg ikke helt forstår
Avatar billede robotten Praktikant
01. juni 2003 - 15:50 #4
Det er lykkedes ;)