Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 20:03 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Gratis arbejdskraft tilbydes i 3 måneder

Vi er 2-3 datamatikerstuderende der skal til at lave hovedopgave fra August til November 2003. Vi kan programmere i Java og C# m.m.

Vi søger en opgave som vi kan arbejde på i de 3 måneder. Resultatet ejer du! Du skal bare stille opgaven, så bruger vi 3 måneder på den, hvis den ellers passer nogenlunde til vores studie.
Avatar billede misterx Nybegynder
27. maj 2003 - 20:33 #1
Kunne det ikke være spændende at udvikle en dynamisk webshop med tilhørende admin modul.

Kan kontaktes gennem www.odindesign.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. maj 2003 - 20:37 #2
Mener du ikke Microsoft Java?

/per
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 20:39 #3
nej jeg gør ej
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 20:39 #4
og jo, det kan da godt ske den webshop er interessant
Avatar billede misterx Nybegynder
27. maj 2003 - 20:44 #5
Fint nok, hvis i beslutter jer for dette, så kontakt min venligst...
Avatar billede anjamunck Nybegynder
27. maj 2003 - 20:45 #6
Kære Niels Brinch

Jeg tror jeg har en spændende opgave - hvor I mer eller mindre får frie hænder.
Da jeg ikke ønsker ideen almen kendt - så er du velkommen til lige at skrive til min mail anja@kursusplanen.dk eller ringe 70 23 26 50

Smil fra

Anja
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 21:03 #7
Hvis det er den der hjemmeside der skal have en opkvikker er det ikke nogen opgave for os.
Avatar billede gusse Nybegynder
27. maj 2003 - 21:21 #8
Jeg har da nogle spændende opgaver til et sådan projekt !!

send en mail til bg@inndevelop.com
Avatar billede -laban- Nybegynder
27. maj 2003 - 21:24 #9
Jeg har en spændende opgave vi kan tale om hvis i er frisk på et møde og det kan foregår i København.

Vi er et 3D-Firma der laver spil og er i gang med et nu, bare rolig det er ikke en engine til spillet.

Laban :)
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 21:27 #10
Jeg skal lige høre lidt mere før jeg tager til København :D
Avatar billede ponyboye Nybegynder
27. maj 2003 - 21:31 #11
Som jeg ser det er i jo mange om dette og derfor skal der okså stilles krav til opgaven hvis det skal være en udfrodring og det skal være med til at udvilkel jer til en eksame. Ja og en webshop er måske noget for jer, men jeg tror ikke dette vil være nok for jer.
it forslag vil være et online indter styring af virksomheden. Dette system skulle indeholde rengskab system for virksomheden, Kalender for alle oprettet medarbejder for booking af møder, indter mail system, Support med mulighed for alle at hente overslag for sidste samtale med kunden, Mulighed for firmaets personlige design, mulighed for kunde logni for support og status. analyse for hvad medarbejder har solgt for. alle sammen med mulighed for at logge ind i systemet med hver sine rettigheder. Der er mange andre ting men hvis i ville snakke om det er i meget velkommen til at skrive på damslund@tiscali.dk
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. maj 2003 - 21:42 #12
At der lægges MERE på er ikke nødvendigvis mere udfordrende, det tager bare længere tid at lave.

Hvad er "indter" i øvrigt?

Jeg skal nok smide en mail til dig ...
Avatar billede dsj Nybegynder
27. maj 2003 - 21:45 #13
Som den anden deltager i projektgruppen vil jeg da lige blande mig :)

Laban, det lyder ellers spændende. Citat: "bare rolig det er ikke en engine til spillet" -> det kunne da ellers være rigtig spændende :)
Avatar billede thb Nybegynder
27. maj 2003 - 23:20 #14
Jeg har også en god ide til noget backend kodning til at lave CMS.. Skriv en mail for at høre mere..  thb@tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. maj 2003 - 05:59 #15
Tror du ikke han mener intern?

/per
Avatar billede cgroup Nybegynder
28. maj 2003 - 07:09 #16
Jeg har faktisk en projekt som involverer .NET teknologi, CM, web, windows apps, PDA og smart clients.
Kontakt mig hvis du vil høre mere pcn@cgroup.dk
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. maj 2003 - 08:17 #17
Var en opgave indenfor mediekonvergens noget der kunne friste ?

Info. off line på: tbst@stofanet.dk
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. maj 2003 - 08:37 #18
Jeg lukker spørgsmålet nu og kontakter de forskellige der har meldt sig. Mange tak for jeres interesse.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. maj 2003 - 08:43 #19
Laban - vi vil gerne høre mere om dit projekt ...
Avatar billede -laban- Nybegynder
28. maj 2003 - 10:56 #20
I kan kontakte mig i mit firma spørg efter René 38 18 18 80 :)
Avatar billede 9rvana Nybegynder
04. juni 2003 - 09:50 #21
4. juni 2003

Kære datamatikerstuderende.

Java programmører:

Firma og stillingsprofil:
9rvana Teknik har forretningskonceptet og erfaringen. I takt med firmaets ekspansion søges nye medarbejdere, fortrinsvis til Java programmering. De nye medarbejdere skal indgå i et team, af aktive handlekraftige kollegaer. Der vil på sigt blive mulighed for at kunne arbejde fra egen bopæl. Medarbejderen har stor indflydelse på egne opgaver og aktiviteter. Arbejdet tilbydes både som funktionæransættelse fuld tid, deltid, eller som freelancer fuld tid eller deltid.

Arbejdet består i Java programmering af en lang række produkter inden for IT og teknik, for flere forskellige virksomheder. Medarbejderen skal selvstændigt kunne planlægge sin egne aktiviteter og igennem en energisk indsats, skabe, øge og fastholde serviceniveauet for 9rvana Tekniks kunder.

I ryggen vil medarbejderen have organisationen, som støtte og opbakning. Medarbejderen
får en aktiv rolle i en udviklingsorienterede virksomhed, med mange muligheder og udfordringer.
Medarbejderen får en lang række goder, som eksempelvis:
?    kurser i egne arbejdsopgaver
?    supervision af den enkelte medarbejder
?    14 dages helt fri uddannelse om året betalt af 9rvana Teknik
?    tryghed i ansættelsen
?    total frihed under ansvar
?    højt kvalitativt arbejdsmiljø
?    personlig udviklingsproces

Profil: Den ny medarbejder skal præsentere kvalitet, specialitet, kontinuitet, og der lægges stor vægt på:
?    Personlighed
?    Sproglige og tekniske færdigheder
?    Dokumenterede programmerings resultater

9rvana Teknik har skabt bemærkelsesværdige resultater, hvorved udviklings- og karrieremuligheder begrænses alene af medarbejderens egen indsats og dygtighed.

Skulle noget af dette have din interesse send en ansøgning (gerne på mail) til nedenstående adresse indeholdende:

?    Komplet CV
?    Navngive referencer for tidligere ansættelser
?    Nuværende arbejde & uddannelse
?    Kopi af eksamen og kursusbeviser fra og med folkeskoleuddannelse

Zawisza Pierzchalski
IT ? Manager
Master of Mathematics, Informatics
zp@9rvana.dk
hjemmetlf. dir.     +45 66180065
mobiltlf. dir.     +45 25148222

Steffen Schulz-Jensen
Microsoft Certified Systms Engineer
Certified Novell Sales Person
Merkantil Økonom i International Marketing, Engelsk
Elektroniktekniker
9rvana@9rvana.dk
tlf. dir.    +45 64751065
mobiltlf. dir.     +45 51355314