Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 19:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nyt koncept

Hejsa
Jeg står og søger nogle grafikkere (1-2) som skal være på holdet sammen med mig.
Det der skal laves er hemeligt endnu da det ikke er set før i Danmark P.T og noget Jura skal på plads.
Derfor vil jeg lave en chat imellem tiden og så jeg kan vælge de rigtige folk ud.
Krav:
Du kan lave alt fra smileys til fulde designs
Du er (helst) bosidende i Horsens (eller omegen)

Der er ingen løn endnu, men når siden kommer op så kan jeg garanteret 110% at der kommer MANGE penge i kassen og en  masse medie omtale(har b.la noget med mp3)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
27. maj 2003 - 19:36 #1
email adr. ?
Avatar billede tt-dk Nybegynder
27. maj 2003 - 19:37 #2
kan kontaktes på th@websolutions.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 19:37 #3
selvfølgelig  her kommet lidt kontakt muligheder
e-mail: Martin@dooh.dk
Msn : Martin@dooh.dk
Icq: 111747790 (ikke så tit på)
Mobil: kan sendes hvis ønskes
Avatar billede thb Nybegynder
27. maj 2003 - 23:23 #4
thb@tdcspace.dk

Bor godt nok i kbh, men hva faen.. :) (kan du se, super go til smileys)

Thomas
Avatar billede euhp Nybegynder
28. maj 2003 - 00:37 #5
Det lugter langt væk af noget ulovligt...
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2003 - 07:36 #6
euhp > NEJ dette er ikke ulovligt (efter min mening) derfor er jeg ved at få undersøgt juraen på området og Kulturministeriet vil kontakte mig idag
Avatar billede pixeldude Nybegynder
30. maj 2003 - 04:38 #7
Jamen skriv til mig på eksperten@dammark.net så man kan høre lidt mere om projektet.  Jeg bor godt nok ikke i omegnen, endnu.  Men lad mig høre om projektet.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. juni 2003 - 17:13 #8
Admin@it-links.dk

Tja, jeg bor nu på fyn, men skidt da, man kan vel altid pendle...
kan desvære noget mere end det du krævet, håber ikke det gør noget ;oP
Avatar billede punnishment Nybegynder
05. juni 2003 - 22:01 #9
hvis du har brug for en ung erfarende ASP, Javascript, HTML udvikler er jeg til rådighed. Jeg bor godt nok i aalborg. invipun@hotmail.com
Avatar billede meinertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 11:09 #10
Hvorfor kan vi ikke få noget at vide om projektet her?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
17. juni 2003 - 12:53 #11
>> meinertsen
Fordi: "Det der skal laves er hemeligt endnu da det ikke er set før i Danmark P.T og noget Jura skal på plads."
Jeg går ud fra at han ikke ønsker nogle andre skal komme hans ide i forkøbet, derfor "tys tys".
Avatar billede thana_dk Nybegynder
19. juni 2003 - 15:48 #12
Jeg kan kontaktes på specialonline@hotmail.com
Bor dog i Esbjerg, men det lyder ret interessant.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 17:40 #13
Jeg har nu fundet min samarbejdspartner, og lukker spørgsmålet, og lukker nu.