Avatar billede urtepotten Nybegynder
27. maj 2003 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan hjælpe med internet deling

hej jeg har prøvet at få min windows 2003 enterprise server til at dele internet. men den vil bare ikke, den vil heller ikke lade andre logge på hvis jeg opretter domæne
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 14:16 #1
Eh hvad laver en novice som dig med en Windows 2003 server enterprise edtion?
Avatar billede urtepotten Nybegynder
27. maj 2003 - 14:41 #2
jeg var beta tester... og den licens jeg har gælder 1 år
Avatar billede desd Nybegynder
04. august 2003 - 22:03 #3
du kunne jo evt. prøve at sætte et ekstra netkort i din maskine og så oprette en broforbindelse mellem dem, ved at markere dem begge og højre klikke. Så skulle resten give sig selv :-)
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
13. november 2003 - 01:09 #4
hmm..en bro fobindelse ? hvad er det lige det er ?
du mener bridge ? dne router ikke ? det er til flere subnets så vidt jeg ved ? ?  correct me if I´m wrong
Hvad er det for en internet forbindelse du vil dele ? hvis du har et modem på din server, ja så kan du dele din forbindelse via dit netkort..men det kræver at du kører klasse C
Er det en TDC løsning hovd du kun kan komme på med en maskine af gangen ?
Men som desd siger så skal du sætte 2 netkort op og så køre routing and remote acces guiden
Avatar billede urtepotten Nybegynder
13. november 2003 - 17:05 #5
hej jeg har fundet en løsning.. jeg har købt en router, så det problem har jeg fået løst... og min server kører bare derud af...
men tak for jeres svar.
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
14. november 2003 - 00:06 #6
Tjahh...det vazr vel også blilligere end et ekstra netkort ? :-)