Avatar billede silversand.dk Nybegynder
26. maj 2003 - 18:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IBM Deskstar 80GB.

En af mine venner har en IBM DeskStar HDD på 80GB, men i fdisk viser den at den kun er på 12,5 GB..  Hvor kan man hente IBMs software til at formatere med??

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede skaw Nybegynder
26. maj 2003 - 18:30 #1
har du prøvet at slette den i fdisk og oprette den igen
Avatar billede skaw Nybegynder
26. maj 2003 - 18:31 #2
bruger du xp har den et diskhåndteringsværktøj
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
26. maj 2003 - 19:18 #3
Det er fordi at fdisk kun understøtter op til 64 gb, så vidt jeg husker, men med en lille opdatering.
og den burde være her!: ->>> http://download.microsoft.com/download/Win98/Update/8266R/W98/EN-US/263044USA8.EXE
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
26. maj 2003 - 19:18 #4
ups... der skulle stå.!?
"men med en lille opdatering burde det virke" *GG*
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
26. maj 2003 - 20:24 #5
Jeg prøver lige det tool...  Men det er fdisk der er noget med..  Men den vil kun finde 12,5 GB af HardDisken som er på 82,6 GB..

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
27. maj 2003 - 16:45 #6
Jeg kan ikke bruge filen, da han har formatert helt, og afpartioneret harddisken.

Så jeg skal bruge IBMs software

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
27. maj 2003 - 16:53 #7
Det link du har fået et til at opdatere fdisk på en win 98 startdiskette.
og som sagt du skal bare bruge en win 98 startdiskette, med opdateret fdisk og så lave nogle nye partitioner, der efter formatere du hdd´en og den er klar til brug.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
02. juni 2003 - 20:33 #8
Tak for den hjælpe der hu var...