Avatar billede morpheus1000 Nybegynder
26. maj 2003 - 14:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke få Nero til at brænde på en 870 MB cd

Hej jeg bruger Nero 5.5.9.0 og jeg har SVCD film jeg gerne vil have brændt ud. Jeg har fået MB stregen i bunden forlænget men når jeg sætter den til at brænde siger Nero at der ikke er nok plads på mediet også åbner den for cd-rom drevet.
I starten når jeg skal til at lave en ny cd vælger jeg cd-rom (ISO) og det virker fint med almindelige cd´er, men ikke med 870 MB cd.

Venlig hilsen Benjamin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. maj 2003 - 14:13 #1
for at kunne brænde de CD'er så skal du overburne!

ISO -> ISO Level 2
format Mode 2/XA

og når du brænder skal du bruge Disc-at-ones

også skal din brænder understøtte overburn!
Avatar billede chalde Seniormester
26. maj 2003 - 14:15 #2
du skal også være sikker på at din brænder kan overbrænde med så meget..
Avatar billede alleykat Nybegynder
26. maj 2003 - 14:15 #3
"forlænget stregen"...?

rkhdk har ret. Med den lille tilføjelse at man er nødt til at
Avatar billede alleykat Nybegynder
26. maj 2003 - 14:19 #4
ups smutter...

...man er nødt til at sætte Nero til at acceptere Overburn først.
Filer -> Indstillinger -> Ekspertfunktioner, 2. punkt (i Nero 5.5.10.0)"Tillad overburn 'disc-at-once'..." og angiv hvor mange minutter den skal kunne rumme.
Avatar billede alleykat Nybegynder
26. maj 2003 - 14:22 #5
jeg får 870 MB til ca. 92 minutter. =)
Avatar billede morpheus1000 Nybegynder
27. maj 2003 - 01:57 #6
Jeg har en HP writer+9100. Jeg ved den kan overburn en del for det har jeg gjort med almindelige cder. Jeg har prøvet at ændre de instillinger i har anbefalet men det hjælper ikke. Den siger der stadig ikke nok plads på mediet. Er der virkelig ikke nogen andre paogrammer der kan gøre det bedre end nero?? Eller skal jeg til at købe en DVD brænder for at få de ønskede mængder data ud på en cd?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. maj 2003 - 09:30 #7
i nero, hvis du går op i recorder -> Choose recorder
Står der er overburn er supportet?

jeg har også haft en HP 9100 brænder, og den kunne IKKE overburne!
Avatar billede morpheus1000 Nybegynder
28. maj 2003 - 10:05 #8
Ud for overburn står der "In disc-at-once/96"
Betyder det at den kan overburn??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2003 - 14:42 #9
jeg tror det ikke.. men prøv at smid et screnshot op at hvad der står..

min brænder understøtter Overburn
http://www.krogh-hansen.dk/eksperten/overburn.jpg

hvis du ikke har en siden du kan upload til, så bruge www.dinos.dk ;o)