Avatar billede dax Nybegynder
29. november 2000 - 03:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Data fra en ekstern vindue (som jeg selv åbner)

Jeg får noget data fra et vindue vha. window.opener.parent.right.document.forms[window.opener.parent.right.document.forms.length-1].QType.value=\"Open\";
self.close();

Spørgsmålet er så om det, er det samme som hvis jeg selv skrev noget i feltet?

Problemet er, at jeg ikke kan bruge de data der kommer fra vinduet (exploreren fryser når jeg prøver at sende dem videre i systemet) mens jeg godt kan bruge de samme data hvis jeg selv indtaster dem ( IE fortsætter med at udføre kommandoer)
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. november 2000 - 23:49 #1
Det burde være præcis det samme som hvis du selv havde skrevet Open i feltet.
(felt navngivet QType i sidste form i frame ved navn right i opener vinduet.)

Kan du se i feltet at det der står er det der blev skrevet fra vinduet?
Avatar billede dax Nybegynder
30. november 2000 - 10:21 #2
ja, det kan jeg godt, og det er også det der undrer mig.
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. november 2000 - 12:20 #3
Umiddelbart ville jeg tro at \"frysningen\" kommer fra en lille detallie i nærheden som du har overset. Noget efterbehandling der ikke når at ske før explorer går igang eller sådan noget.
Har du mulighed for at lægge en URL?
Avatar billede dax Nybegynder
09. juli 2005 - 23:34 #4
bare for at lukke