Avatar billede t0rup Nybegynder
25. maj 2003 - 14:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

leder efter et program jeg kan downloade til at lære blindskrift?

Avatar billede htm Nybegynder
25. maj 2003 - 14:24 #1
Avatar billede htm Nybegynder
25. maj 2003 - 14:41 #2
Du skal huske at lukke dine spørgsmål når du har fået et tilfredsstillende svar ;-) Eller i det mindste komme med en tilbagemelding! (Tæknker på dit gamle spørgsmål)
Avatar billede johs_j Novice
25. maj 2003 - 18:51 #3
Prøv at søge efter Supertype.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. maj 2003 - 20:11 #4
KeyBoard pro er et godt program - dog ikke freeware herfra
http://www.keyboard-pro.com/6-Blindskr.html

fandt på et tidspunkt en demo af programmet, men kan selvfølgelig ikke huske hvor :) Programmet koster dog ikke alverden - kr. 249

EliteTyping er absolut heller ikke ringe - du kan hente en demo her
http://www.clasys.com/elitetyping.html

Du kan også prøve TypingMaster - en demo kan hentes her
http://www.typingmaster.com/index.asp?go=tutor

KeyBoard Pro er dog at foretrække, da det er dansk - selvfølgelig kan du også lære tifingersystemet med den andre, men det kniber jo mht æøå ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. maj 2003 - 20:12 #5
den = de ;)
Avatar billede robotten Praktikant
02. juni 2003 - 14:16 #6
Reager lige i dit andet åbne spm, tak.
Avatar billede carstengaderup Nybegynder
17. marts 2004 - 10:57 #7
Du skulle prøve Maskinskrivning med edb. Det fører statistik over dine resultater og indeholder også 2 spil.

Du kan hente en gratis demo på www.datast.dk

Carsten