Avatar billede jorgen9 Nybegynder
24. maj 2003 - 23:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firewire kabel til epox bundkort

Jeg mangler et længer kabel til firewire til en epox gea+ bundkort, kablet skal være ca 45 cm langt og have 2 små flade 8 bens stik som skal sættes på bundkortet helt nede i bunden under den nederste psi port, det kabel der følger med bundkortet er kun 30 cm og dette er ikke langt nok da det skal gå uden om lyd og grafikkort for at kunne sætte det i en ledig hul i kabinettet som er oven over grafikkort. jeg har ledt og kigget mange steder men kan ikke finde nogen der har et sådan kabel, er der nogen der ved hvor jeg kan købe et sådan kabel ???.
Kan det evt. lade sig gøre at lodde at stykke kabel ind i det kabel jeg har??
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 10:27 #1
Kan du ikke føre kablet under kortene? Dvs. kablet løber i det mellemrum der er imellem slottet og åbningen bagtil.
Avatar billede jorgen9 Nybegynder
27. maj 2003 - 12:02 #2
juuubiii det kan lade sig gøre som du skriver ved at føre kablet bag om grafikkort hvor der er en lille åbning. mange tak for en go ide som har løst mit problem, jeg syndes ellers jeg havde prøvet alt men åbenbart ikke dette som virker
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 12:54 #3
Hov... burde jeg ikke have haft pointene så??
Avatar billede jorgen9 Nybegynder
27. maj 2003 - 15:34 #4
ÆÆÆÆÆHHH Har du ik fået det ??? jeg har kun brugt eksperten en gang før så jeg er ikke helt sikker på hvordan det virker jeg har trykket på acceptere svar og regner med at det går automatisk!!!!!!! men hvis du ikke har fået dem hvordan kan jeg så give dig dem for selvfølig skal du have point, du har jo løst en katastrofe for mig, endnu engang tak og håber at du kan fortælle hvordan jeg giver dig de point
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. maj 2003 - 15:36 #5
http://www.ebruger.dk/faq.asp til nye brugere(også andre)

For at give ham poiny er du nød til at lave et nyt spørgsmål med titlen "point til Robotten" og teksten "Så skriver du dette Re. spørgsmål nummer ( http://www.eksperten.dk/spm/356728 )
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. maj 2003 - 15:40 #6