Avatar billede enevold Nybegynder
24. maj 2003 - 08:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

blå skærm med tekst

Når jeg installere et nyt program får jeg hver gang blå skærm med teksten Windows har fundet en alvorlig fejl og derefter installerer vigtige filer på en fysisk hardisk. Efter genstart er der ingen problemer overhovedet. Har andre prøvet dette.
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 08:35 #1
hvilken os har du.
måske kan dette hjælpe dig
kør>scandisk/sfc hjælpe dig. Det erstatter dine systemfiler med de originale, som med tiden bliver udskiftet af andre programmer. husk at have din win cd i drevet
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 08:36 #2
ellers er det måske blevet tid til en hovedrengøring=formatering og ren insatalation. Det trænger alle maskiner til en gang imellem, især hvis man leger meget med den.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. maj 2003 - 09:16 #3
C-holst>>Mener du ikke Start->Kør SFC /scannow ?
Avatar billede soda Nybegynder
24. maj 2003 - 09:55 #4
Det har altid været problemer med Windows 9x hvor DLL filer blev overskrevet af nyere eller ældre versioner fra andre programmer. Det Windows 2000/XP gør er at tjecke hver gang et program installeres på en PC, om der er blevet overskrevet vigtige DLL-filer. Er dette tilfælde, så overskrives de med de originale DLL-filer.

Dette gøres for at sikre, at systemet køre stabilt og man ikke får inkonsitens mellem DLL-filerne.
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 10:00 #5
jo det var jo tidligt på dagen - takker
Avatar billede enevold Nybegynder
24. maj 2003 - 12:06 #6
takker. undskyld mit tidlige spørgsmål. Håber du har fået søvnenud af øjnene.
Jeg syntes du skal have de 30 selvom det var formsej der kom med den rette linie
Avatar billede fromsej Praktikant
24. maj 2003 - 12:20 #7
Ikke nok med jeg ingen point fik !
Mit navn blev også stavet forkert !
Nå pyt det er weekend.*S*
God weekend, og jeg går ud fra din PC kører nu. ;o)