Avatar billede nupo Nybegynder
23. maj 2003 - 19:33 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Link til info om køling

Hej.....
Jeg har bestemt mig for at få en kabinet køler eller 2 og så kunne jeg godt bruge et godt link eller måske råd om hvordan de skal sidde for at få mest ud af dem.
Så kender du et godt link , så smid det her ;o)))
Mvh Nupo..........
Avatar billede exutable Nybegynder
23. maj 2003 - 19:40 #1
Hey der du kan tjekke casemodding.dk cyberbox.dk og g-shop.dk..
Der kan du finde manualer paa at lave blow holes og saa videre....
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 19:52 #2
Efter min mening, så vil det bedste være en 120 mm i fronten. Lad den evt. kører 5 V eller 7 V, for at mindske støjen. Denne skal selvfølgelig trække luft ind.
Den anden kunne side i toppen og suge ud.
Måske her er lidt hjælp:
http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=437
og lidt primitiv tegning:
http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=6
Avatar billede nupo Nybegynder
23. maj 2003 - 21:30 #3
Hej.........
Tak for jeres tid og svar , det er jo lidt svært at dele 15 point , men exutable var hurtigst og få 8 , mens phatlasse får de 7 .
Håber det er ok ???
Mvh Nupo........
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 21:35 #4
Det er skam helt OK.