Avatar billede codesmurf Nybegynder
23. maj 2003 - 16:16 Der er 1 løsning

Mine floats er blevet til heltal

Hejsa

Jeg har et meget stort problem som jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe med.
Jeg sidder og udvikler i Borland C++ Builder 6 mod en Informix-database.
Indtil for nylig var der ingen problemer med at hente komma-tal op fra databasen men ligepludselig er det kun hel-tal jeg kan få fat i.
Med linien
dmSHS711->qChkStockFLL->FieldByName("st_qty")->AsFloat
fik jeg før f.eks. 19,95 ind i min variabel, men nu hvis jeg holder musen hen over "AsFloat" kan jeg se den kun har hentet 19 op, dvs. fjernet alt efter kommaet :(

Er det en option jeg har fået slået til i Borland eller hvad kan det skyldes?

På forhånd tak for hjælpen

/Jesper
Avatar billede codesmurf Nybegynder
26. maj 2003 - 09:58 #1
flyttet til c++ programmering