Avatar billede hellbox Nybegynder
23. maj 2003 - 13:52 Der er 5 kommentarer

Kan ikke opdatere

hjælp mig jeg kan ikke opdatere min win 2000 den siger der ikke er nogen tilgænglige opdateringer selv om jeg ved at den langt fra er fuldt opdateret men hvor den kan jeg få den opdateret ,for den laver en fejl hvergang jeg skal lukke ned den fryser systemet og lukker ikke HJÆLP!!!!!!!!
Avatar billede skaw Nybegynder
23. maj 2003 - 13:54 #1
ret dato og årstal så sku den virke
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. maj 2003 - 14:00 #2
Det er ikke sikkert, at du vil få løst dit problem med at maskinen fryser, når du lukker ned.

Har du installeret SP3? Hvis ikke, så start med at hente den manuelt, og installer den. Så mangler du blot hoxfix'ene.

MS har en troubleshooting guide her: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. maj 2003 - 14:01 #3
BTW: Hvis ikke du har held med at få rettet din "luk ned fejl", så lave en reinstall - så har du nok også løst dit windows update samtidig...
Avatar billede hellbox Nybegynder
23. maj 2003 - 15:23 #4
hvordan skal jeg reinstallere og skal jeg opdatere bagefter med sp3 for den køre nu med sp3 men uden alle hotfixes
Avatar billede hellbox Nybegynder
23. maj 2003 - 15:28 #5
skaw skriv lige igen du havede ret og skal have dine point