Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 12:49 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

Web10 faktura?

Hey! Hvor lang tid går der ca. før web10 har opfattet at man har betalt en faktura? Jeg overførte pengene i går ved middagstid, og fakturaen står stadig i mit kontrolpanel som ubetalt...?
Avatar billede resten Nybegynder
23. maj 2003 - 12:53 #1
Hvorfor ikke spørge på www.iknow.dk så kommer der nok en der kan hjælpe dig.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. maj 2003 - 12:55 #2
det kommer helt anpå hvordan du har indbetalt den.

Er det med giro regnes der med 3-5 dage inden de kan registrere det!
Er det via bank overførelse tager det 1 dag, hvis det ikke er samme bank i bruger.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. maj 2003 - 12:55 #3
Og da det kun er én dag siden du har betalt pengene er det ikke utænkeligt!
Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 12:56 #4
Okay... Jeg har brugt min Frøs homebanking...
Avatar billede jensendk Nybegynder
23. maj 2003 - 12:59 #5
Din frø fatter ikke et kvæk
Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 13:00 #6
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. maj 2003 - 13:05 #7
Så skal de kunne se pengene i dag, men da man ikke automatisk kan registrere denne indbetaling til et fakturasystem, så skal en servicemedarbejder have fingerne i din konto, inden den bliver slettet. Det kan tage alt mellem 1 minut og 20 dage, alt efter serviceniveau... Men bare du har betalt, så har du dit på det tørre:-)

/J
Avatar billede resten Nybegynder
23. maj 2003 - 13:05 #8
Men donvang ellers prøv at skriv til dem her.

http://www.web10.dk/footer.php?area=cont

Under salg/regnskab de kan nok komme med det bedste svar til dig det lover jeg :o)
Avatar billede masterfix Nybegynder
23. maj 2003 - 13:06 #9
Har selv haft de samme problemer med indbetalingen hos et webhotel. Der gik 5 dage inden de havede registreret min indbetaling via banken (sydbank). Det er vist helt normalt da banksystemerne vist kun bliver opdateret om natten.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. maj 2003 - 13:09 #10
Oftest bliver det den efterfølgende dag. Men ved en del indbetalinger, så kan man ikke se hvem afsender er online. Så skal man vente til der evt. kommer et udskift nogle dage senere.
Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 13:12 #11
Jeg skrev faktura-nummeret i "den korte" besked er det korrekt? Hvor lang tid plejer det sådan ca. at registre et US domæne?
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. maj 2003 - 13:28 #12
Fakturanummer i kort besked er en fornuftig ting:-)

Jeg tror jeg ventede 2 dage på mit .com i sin tid...

/J
Avatar billede krc_ Nybegynder
23. maj 2003 - 14:56 #13
Bortset fra det synes jeg I skal holde Jer langt væk fra Web10. Det kører elendigt hos dem. Jeg selv og 3 kollegaer har webhotel hos dem og det er ikke andet end problemer. De er tit nede 10-15 minutter flere gange dagligt. Der er ingen response hvis man skriver til deres support eller også går det cirka 14 dage før der bliver svaret. Så alt i alt kun dårlige erfaringer med Web10.
Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 17:05 #14
Sådan er det altid med nye discount hoteller;O) Jeg var også med cliche fra starten, i begyndelsen var det hele tiden nede,men det ændrede sig med tiden...
Jeg ser det som en udfordring, og prisen er jo ikke mere end at man kan skifte når man bliver for træt:O)
Avatar billede krc_ Nybegynder
23. maj 2003 - 17:31 #15
Det er rigtigt at det er billigt, men det skal man så bare lære. Er det billigt skal man ikke regne med den vilde support eller en høj oppetid!
Nu skal jeg lige have min egen webserver op at køre, så flytter jeg sgu skidtet hjem :D
Avatar billede donwang Nybegynder
23. maj 2003 - 17:36 #16
Så skal du jo også have en ordenlig forbindelse....
Avatar billede xpress Nybegynder
24. maj 2003 - 10:41 #17
Der går jo også lidt tid før det bliver opdateret på skærmen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 10:56 #18
donwang >> Har du fået svar på dit spørgsmål ?
Avatar billede donwang Nybegynder
24. maj 2003 - 11:11 #19
Jeps... Og nu er den betalt:O)