Avatar billede hpg Nybegynder
23. maj 2003 - 11:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Onboard lyd forsvinder

Ved gennemførelse af internet-upgrade af Norton Antivirus 2000 og søgning efter opgraderinger til BIOS og driver på mit MSI board med lyd onboard slettes/forsvinder lyddriveren og skal geninstalleres efter hver af de nævnte sessioner.
Er der nogen der kender fejlen og muligheder for at rette den eller ændre indstillinger
Avatar billede soda Nybegynder
23. maj 2003 - 14:56 #1
Har du overclocket din PC ? - Hvis du f.eks har en P4-1800 og OCer den til over 2Ghz, så ryger OnBoard lydkortet sig også en tur, men vender stækrt tilbage, hvis den køre med standard hastighed.
Avatar billede hpg Nybegynder
23. maj 2003 - 22:28 #2
Jeg har en AMD 1400 mhz. Og der er ikke noget der er oc'et. Det ved jeg ikke engang hvordan man gør.
Avatar billede soda Nybegynder
24. maj 2003 - 00:22 #3
Kunne du prøve at afinstalleret NA 2000. Evt blot for, at se om det er det der laver rav i den. I så fald, så hente et andet Anti-virus program. De er ikke alt for gode til at holde fingrene ude af forskellige programmer.
Avatar billede hpg Nybegynder
24. maj 2003 - 12:40 #4
Inden jeg giver soda pointene, ville jeg egentlig gerne om du kunne fortælle hvad det er med norton som tilsyneladende ikke kan holde fingrene fra opsætningen og dermed bliver til ren irritation i stedet for en god og stabil løsning på sikkerhed
Avatar billede soda Nybegynder
24. maj 2003 - 13:49 #5
Det er kun et gæt. Programmer har det med at opføre sig meget underligt på nogle maskiner. Har været ude for man har installeret et ellers uskyldigt program, men efter det er installeret, så kan PC'en ikke lukkes ned, men genstarter bare i stedet for.

Man bør self altid har vet anit-vira program på sin PC, men hvis det man har ikke virker, så findes der mange andre, som gør det samme. Jeg bruger personligt kun McAfee og det har virket upåklageligt for mig.