Avatar billede uhn Nybegynder
28. november 2000 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Delta Force 2, Nedlukningsproblem

Efter afslutning af spillet \"Exit\" får jeg følgende meddelelse: Programmet har udført en ulovlig handling ........ I detaljer: Autorun forårsagede en ugyldig sidefejl i modul autorun.exe på adressen 017f:0040lcle
- Er der nogen der kan hjælpe ?

Avatar billede powell Nybegynder
28. november 2000 - 14:22 #1
Autorun er jo det program der ligger på starten af din cd-rom og det lader til at den laver en konflikt med noget andet software.

Så det du kan er at gå ombord i hvilket stykke software det er den mulige synder. Hvis du ikke har opdateret din windows i en længere periode, så kan det være at du har nogle dll\'s eller lign. der er for gamle til at spillet kan køre, og derfor kommer med denne fejl.
Hvis du derimod har opdateret så er det blot at starte din computer op med så lidt software som overhovedet muligt, og se om det så virker, helst sådan at du kun starter op med en systray og en explorer åben (hvis du kører win 98)
Avatar billede powell Nybegynder
28. november 2000 - 14:24 #2
Hvis du ikke ved hvordan man fjerner programmerne så se her: http://www.eksperten.dk/spm/33342
Avatar billede uhn Nybegynder
28. november 2000 - 15:13 #3
Jeg har netop opdateret !
- Mener du, at jeg efter at have fjernet fluebenene, herefter skal indsætte et ad gangen for herved at opdage hvem synderen er ?
- Har du mon nogen fornæmmelse af hvilken det kan være ?
Avatar billede powell Nybegynder
28. november 2000 - 15:52 #4
Nej jeg ved ikke hvilken det kan være, da jeg ikke selv spiller på min computer. Men at det nok kan ligge enten ved noget af dit lyd eller grafik kort.
Avatar billede uhn Nybegynder
01. december 2000 - 17:59 #5
Jeg tror powell har ret, men jeg har valgt at formatere, hvilket har løst problemet, - det må være en opdatering som har forårsaget problemet !

Hilsen UHN